سلام
1 - بنده تیکت رو در حالت بسته قرار دادم ، تماس هم با شما گرفته بودم متاسفانه پاسخگو نبودید !
2 - بعد اینکه لطف کنید ریپلای بنده رو کامل بخونید ". اما چون بنده قبل از این قضیه به شما قول داده بودم انجام خواهم داد ..." . لازم به پرداخت هزینه نیست .
3 - مجدد اینکه گفتم ریپلای رو بخونید، در زمینه نحوه پاسخگویی جدید سیستم تیکتینگ : "، سعی می کنیم در ساعات اداری کمتر از 1 ساعت و ساعات غیر اداری کمتر از4 ساعت پاسخ گوی شما باشیم ."
شرکتی که قبل از سال 83 داره فعالیت می کنه و اعتماد زیادی رو در زمینه سرور ، هاستینگ و برنامه نویسی جذب کرده فکر نمی کنم با یک بد قولی بشه خراب کرد ...

موفق باشید .