با هر کس بر اساس فرهنگ و ادب خودش صحبت میشه! شما لیاقت شنیدن بیان خوب رو نداشتید.برای همین لحن صحبتتونه که نه مشتری شما میشم و نه کسی را به سمت شما هدایت میکنم..!
طرز بیان تو پشتیبانی خیلی مهمه که متاسفانه شما این قلم جنس را ندارید..! شاید لیاقتش را ندارید ..
شما که اینقدر باهوش هستید حتما از همون جاها خرید کنید.ما برای زمانی که میزاریم ارزش قائل هستیم و هزینه دریافت میکنیم! در ضمن من یادم نمیاد روی این هزینه ، هزینه پشتیبانی گرفته باشم! شما اگر دقت کرده باشید بر روی وب سایت پکیج های پشتیبانی قرارداده شده و از اون پکیج ها کاربران میتونند خرید کنند و پشتیبانی واقعی را از نزدیک لمس کنند.دوست عزیز یه جوری حرف میزنی انگار داری سرویس مجانی میدی و برای یه تعویض سیستم عامل فقط هزینه دریافت میکنید. قیمتهای دیگه را هم نگاه کنید. از شما کمتر هم هستند که مثل سرویس شما و حتی بهترش را هم بدن..!! چون برای مشتریشان ارزش قائل میشم.
ما نیز خوشحالیم که کاربرهای پر توقع و نمک نشناس را از دست میدیم.من خوشحالم که دیگه مشتری شما و اون سرویسهای بیخودتون نیستم. که از نظر سرعت واقعا افتضاح هستند و فقط ادعای بهترین را دارید..!! حیف اون هزینه ای که برای یکماه شما حروم کردم و هیچ استفاده ای هم نکردم.
کیفیت سرویس ها در سطح متوسط رو به بالا هستند که مهر تایید را کاربران میزنند. البته واسه شمایی که میخواید 20 تومن پول بدید 200 تومن دربیارید! یک نفر هم حمالی کنه واستون و غلامتون باشه خب مسلما خوب نیست.
متشکریم.متاسفم برای شما و گروه شما (البته شاید گروهی باشه..!)
ممنون خب طبیعیه که در سرورها ممکن هست مشکل بوجود بیاد.
حرف شما کاملا صحیح هست. پشتیبانی جوان سرور در ابتدای کار بسیار قوی ظاهر شد . به مرور زمان با افزایش تعداد تیکت ها پاسخگویی باز هم سریع بود ولی خب زمان از 5 دقیقه به 15 دقیقه رسید.اون هم علت داره ، علت این هست که بعضی از کاربران یا تلفن های شرکت رو مدام اشغال میکنند یا تیکت های نامربوط میزنند. به طور مثال کاربر آی دی یاهوش دی اکتیو میشه میاد به ما تیکت میزنه :o دوست داشتید عکسی از متن هم بزارم واستون! بعد وقتی جواب نمیدیم یا میبندیم میاد میگه پشتیبانی ضعیفه :دی ، خب این موارد باعث میشه زمان از ما گرفته بشه!در مورد استخدام نیرو جدید این کار انجام شده و نیرو ما در حال پاسخگویی به تیکت ها هست ، البته روند استخدام برای نیروی بیشتر همچنان ادامه داره. علت تاخیر پاسخگویی در چند روز اخیر چندین علت داشت 1- کسالت بنده 2- خراب کاری چند کاربر و دان شدن بعضی از سرویس ها 3- تیکت های اسپم 4- تنبلی یکی از کارمندان در پاسخگویی در نبود بنده که باعث شد قطع همکاری بشه با ایشون!پشتیبانیشون اوایل خیلی خوب بود الانم بد نیست ولی خب همیشه هر فروشنده ای که تعداد مشتریاش بالا میره یکم پشتیبانیش ضعیف میشه ولی بازم بد نیست
فقط یکم تاخیرشون تو جواب داره زیاد میشه فکنم به استخدام کارمند جدید واسه پشتیبانی نیاز 100 درصد دارن
ممنوندرباره گروهشون هم باید بگم که این گروه حداقل 3 نفره اس(من با 3 تاشون تلفنی صحبت داشتم)
درکل همه چی عین بقیه فروشنده های قابل قبول این فروم بوده
با تیکت هایی که حالت طلبکارانه ناعادلانه دارند به جد برخورد میشه! یا کاربرانی که توقع بیجا نیز داشته باشند یا با لحن بدی تیکت کنند مثل خودشان برخورد میشه باهاشون تا تیکت رو با چهارراه میدان و بقالی سر کوچه شون اشتباه نگیرند.(جسارت نشه کلی گفتم)با این حال شاید مشکل از سمت ما در برخورد تند و تیز با کاربر بوده باشه که به انتقاد هست و انتقاد به جا حرفی در آن نیست.فقط 1 انتقاد دارم که توی پشتیبانی هم چند بار رخ داده جدیدا شیوه برخورد خود ایشون ازار دهنده شده
طوری که من یکی از سرورامو که مشکل داشت و تیکت دادم تا بررسی شه دقیقا به خاطر لحن جواب ایشون بود که دیگه پیگیر مشکل نشدم و سر ماه از جای دیگه تهیه کردم
امیدوارم که تو شیوه برخوردشون تجدید نظر کنند تا همین مشکلات کمی که با سرویسشون داریم با تیکت دادن و صحبت کردن حل شه و مجبور به انتقال بقیه سرویسها نشیم
هرگونه سوال دیگه ای بود در خدمتم
موفق باشید