بله متاسفانه این موضوع رو قبلا با شاتل داشتیم .
نمی دونم یوزر شما چیه پیش ما ، ولی این موضوع یادمه ...
الان خیلی وقته این موضوع با شاتل حل شده ( البته من خودم پروایدر نت از شاتل ندارم ولی مشتری ها چیزی نگفتن ؛ اگه دارید تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید ممنون می شم )
اوایل شاتل پی گیری موردی می کرد و بعد کامل ( فکر کنم ) فیکس شد...
به هر حال هر جا و هر طور بتونم پی گیری می کنم، ولی در مورد ایرانسل پشتیبانی اونها خیلی همکاری نمی کنند...
برای همین اگه دوستان تجربه ای در این مورد دارن خوشحال می شم در اختیارمون بزارن.