سلامبسیار عالی . ممنون از پاسختون. من اگه بخوام خرید کنم . با توجه به اینکه سایت دانلود هست و میخوام برای شروع مشکلی نداشته باشم و همینطور پر قدرت عمل کنم چکار کنم ؟ کدوم پلن با توجه به نیاز های من و همینطور کارشناسی شما مناسب برای من هست. در ضمن میخواستم بدونم که سرورهایی که ازتون میگیریم قابل ارتقا هستن یا نه؟ کدوم کشور رو مناسب میدونید برای سایت وارز که تمامی مطالب کپی هست و مشکلی از بابت کپی رایت نداشته باشم.
با سپاس فراوان
تا میزان کانکشن ها و ... شما مشخص نباشد بنده نمی تونم به شما اطمینان بدن که مثلاً پلن x مناسب است یا y
در مورد ارتقاء نیز بله در هر زمانی قابل انجام است و تفاوت دو پلن دریافت می شود
برای شما هلند مناسب تر است اما دقت کنید هیچ زمان نمی توان گفت وارز و کپی رایت و تورنت آزاد است
به دلیل اینکه دیتاسنتر نیز هیچ زمان چنین چیزی به ما اعلام نمی کند
تنها بعضی از دیتاسنترها حساسیت کمتری دارند نسب به دیگر لوکیشن ها
سوالی بود در خدمتم هستم
نمی دونم چند بار تا کنون قوانین وارزهاست را مطالعه کردید یا اصلاً مطالعه کردید یا خیر ؟؟دوست من الان من دارم میگم شما بفرمایید یه سرور با رم 1 گیگابایت مثلا چقدر پهنا باند ماهانه مصرف باید بکنه ؟ ایا 3 ترابایت پهنا باند بالایی هستش ؟
من میگم اعلام کنید این پهنا باند نامحدود شما چقدر لیمیت داره روی هر پلن
حرف غیر منطقی نمیزنم که نمیشه که شما شب بخوابید صبح بلند بشید بگید انقدر سرور انقدر هزینه باید بدهند باید یه میزان مصرفی باشه باید مشخص بشه سرور پلن یک با دو یا پلن 6 چقدر فرق پهنا باندش هستش ما هم باید بدونیم چرا هزینه رو باید بدیم درست میگم ؟
خلاصه سرور با پلن بالاتر پهنا باند بالاتر هم میخواد - و اله سرور با رم یک گیگ تهیه نمیشه برای بازی کردن که برای مصرف تهیه میکنه مشترک
شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - قوانین استفاده از خدمات شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارز هاست
ما هیچ زمان شب نمی خوابین و صبح بیدار بشیم به کاربر اخطار بدیم14 - در پنل های قدیم پهنای باند سرویس ها نامحدود اعلام شده بود که این میزان در دو پلن اول به اندازه 1000 گیگابایت و در دو پلن بعدی یعنی 3 و 4 به اندازه 1800 گیگابایت و در سه پلن اخری 2700 گیگابایت است
اگر بنده یک بار غیر منطقی کاری را با کاربران و نمایندگان شرکت انجام می دادم مطمعاً باشیم شما و دیگر کاربران ما 50 - 60 سرویس از ما تهیه نمی کردید و به شخص یا گروهی دیگر کار می کردید , حتماً مناسب با نیاز های شما بوده خدمات ما که مدتها همکاری مناسب داشته ایم
در مورد این مورد همکاران در تیکت مربوطه توضیح ارائه کرده اند و به تاپیک فروش مربوط نمی شود
ما اگر واقعاً بخواهیم شما را اذیت کنیم که حتی 1% چنین موردی نیست چرا از بین 60 سرویس فعال شما تنها برای 8 سرویس اخطار ارسال کرده ایم
همچنین در مورد پست هایی که در مورد وارزهاست ارسال میکنید دقت کنید , چون تنها این موارد باید در پشتیبانی وارزهاست مطرح شود که اخطارها و موارد مشابه توسط جناب جلیلیان که برای این منظور نسبت داده شده است رسیدگی می شود
قانون شماره 25 و 26 را مطالعه کنید :
شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - قوانین استفاده از خدمات شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارز هاست
قبول کنید که ما هم به شما زمان کافی برای بررسی ارائه کردیم و شما باید در مدت یک هفته رسیدگی می کردید
همانطور که بنده از هر چیزی برای ارائه سرویس مناسب به شما و کاربران دیگر می گذرم و تمام وقتم را برای رسیدگی به کاربران میزارم شما نیز باید اگر نمایندگی را قبول کردید باید این مواقع وقت برای بررسی کاربران خودتون بزارید (( این صحبت ها با توجه به تیکت مربوطه شما اعلام شده ))
مطمعاً باشید بنده و همکارن من در وارزهاست مریض نیستند که از بین 60 سرویس فعال شما تنها به چند سرویس اخطار دهیم
پس شما هم با دید منطقی نگاه کنید نه منتقدانه
سلامبا سلام
دوستان سرور شما برای ارسال انبوه میل خوب هستن یا نه ؟
خیر برای این مورد سرویس ارائه نمی کنیم
جناب اسلام پناه تنها مشکلی که چاره نداره مرگ هستمشکل ما هم در حال حل شدن جناب هوشیار بلاخره با تدابیر خاص خودش حل کرد موضوع رو![]()
امید وارم از پست های بالا من دلگیر نشده باشند
این همیشه یادتون باشه
من می تونه این ماه را تا زمان سررسید هزینه پهنای باند مصرف شده را از جبیب بدم اما از ماه بعد که با پلن های جدید محاسبه میشه به نظرتون نباید راه حلی اندیشید ؟؟
مطمعاً باشید که اگر بنده دلگیر میشد مطابق قوانین وارزهاست باهاتون برخورد می کردم (( 25 و 26 ))
همانطر که بارها گفتم پشتیبانی و رفع مشکلات تنها در سایت وارزهاست انجام می شود , شما همانطور که تا کنون به شما وقت ارائه شده و ... با نگارش مناسب و برخورد مودبانه باز هم می توانید درخواست وقت اضافه کنید و به صورت دوستانه مشکلات را رفع کند , مطمعاً باشید در صورتی که برخورد غیرمناسب مشاهده شود همکاران ما نیز متقابل مطابق قوانین شرکت برخورد خواهند کرد
امیدوارم مشکلتون رفع بشه
با جناب جلیلیان در تیکت مربوطه در ارتباط باشید
موفق باشید








پاسخ با نقل قول
