نه عزیز منظور من اصلا این نبود
اون .... هم برا این بود که فهمیدم مشکل از شما هم نبود
دیگه ماها که همه ایرانی هستیم و درد همو میفهمیم
من بارها هم گفتم که شما هم بی تقصیر بودی ولی همین طور که مشتری من رو مقصر میدونه و به من در سایتش توهین کرده و منو بی مسئولیت دونسته
مشتری که من دامنشو از چنگ یه *** در آوردم
سایتشو چند ماه رایگان سرویس دادم چون گفته بود پول نداره فعلا
کلی براش مشکلاتشو حل کرده بودم
8 ماه آپتایم 100 بهش داده بودم
این مطلبو از من در سایتش گذاشت
ولی ما حرفی از شما زدیم؟با سلام خدمت دوستان عزیز با عرض پوزش به دلیل قطعی چند روزه سایت. متاسفانه میزبان سایت ما به دلیل بی مسئولیتی و عدم پرداخت به موقع هزینه ها به دیتا سنتر اصلی در آلمان باعث قطعی چند روزه کلیه سایت های این میزبان شده بود .که ما از اینجا از کلیه کاربران باز هم پوزش میطلبیم. امیدوارم شاهد چنین مشکلاتی دیگر نباشیم . با تشکر از صبر و حوصله شما دوستان عزیز
فقط مجبوریم وقتی چیزی دست ما نبود بگیم آقای .... و شمام که تقصیرتون نبود بگید دلیل ... بود
کسی هم دنبال این .... ها نمیره
من همین جا اعلام میکنم که پیگیریهاتون عالی بود
بازم اگه کارتون رو شروع کنید ازتون سرویس میخرم به خیلی ها هم گفتم این مشکلات برا همه هست حداقل شما الان تجربه کافی در این مورد کسب کردید
فکر کردید یادم میره حتی وقتی مشتریتون نبودم تو پیام خصوصی ج میدادین به سوالاتم؟
فکر کردید یادم میره وقتی این مشکل پیش اومده بود
24 ساعته بیدار بودین و آنلاین؟
نه عزیز قسم میخورم اگه الان آفر بدین خود من اولین مشتریتونم
الان مارو منتقل کردید دست کسی که دیشب تیکت دادم ایشالا هفته دیگه ج میده تیکت مهمی هم ندادما قیمت یه سرور دیگه رو گرفتم(حالا بماند)
مگه هاست دی ال نخورد زمین؟
خود مشتریهاش کشیدنش بالا
شما مشکلات حسابتون حل شد آفر بده باور کن همه دوباره میان سمت خودتون