
نوشته اصلی توسط
sr.majid
این عرفی که شما میفرمائید برای شرکت هائی هست که ثبت شده هستن و کارمند دارن اون هم بخاطر حسابداریشون هست و مشتری دستش به جائی بند هست که بتونه شکایت کنه اما چیزائی که من به شخصه این روزها به وفور میبینم اینه که یه نفر تا یه حدودی چند زبان رو یاد گرفته و یه سایت زده و 50 دپارتمان براش تعریف کرده و کل دپارتمان هارو خودش اداره میکنه (...) نه ثبت شده هست نه مشتری دستش به جائی بند و همین مشکلات رو برای مشتری ها بوجود میارن که استارتر بهش اشاره کرده
بله اگر شرکت ثبت شده باشه و قرارداد بسته بشه تمام موارد داخلش ذکر شده باشه و اسگچ دستی هم ضمیمش همراه با مهر شماره ثبت دار اصلاً مشتری کل مبلغ رو واریز کنه هیچ مشکلی هم براش پیش نمیاد
بنده فقط ایشون رو راهنمائی کردم انتخاب و تصمیم با خود مشتری هاس با هیچ کس هیچ بحثی هم ندارم