سلام
هرچند که خودم دسترسی ندارم و در سفر هستم ولی کاملاً پیگیر تمام موارد هستم
برای کسانی هم که اطلاع ندارند در بخش اخبار اطلاع رسانی شده :
شرکت نوآوران شبکه بینالود : وارزهاست .::. Services warez-host.ir - اطلاعیه ها - اطلاعیه در مورد قطعی یکی از سرورهای هلند
همچنین به تمام یوزرهایی که عجله دارند اعلام کردیم که سرویس جدید موقتاً تقدیم میکنیم تا مشکل هاردیسک رفع شود
برای اون دوستانی که میگن تیکت جوابگو نیستیم , لطفاً با مدرک حرف بزنن
خداروشکر 11 یوزر بیشتر روی این سرور نبوده که این مشکل ایجاد شده است
اگر موردی بوده که ما کم کاری کردیم یا عمداً سرویس را قطع کردیم درست بود
وقتی هاردیسک مشکل داره و نمیشه از سرور استفاده کرد باید ما اطلاعات را منتقل کنیم و هاردیسک جایگزین کنیم
لطفاً لینک فوق را مشاهده کنید هر موردی بود با پشتیانی هماهنگ کنید
همانطور هم که قبلاً گفتم تا 2 روز آینده خودم انجمن حضور ندارم و هیچ موردی اینجا پاسخ داده نمیشه
هزار بار هم که اینجا ابراز احساسات کنید و ... وقتی تنها راه پشتیبانی سایت باشه به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید
به تعدادی از این 11 نفر سرویس جدید تقدیم شده
دیگران نیز اگر عجله دارند سرویس های جدید را تحویل بگیرند تا ما مشکل سرور را رفع کنیم
همانطور که در لینک فوق هم همکاران توضیح ارائه کردند هیچ اطلاعاتی از کاربران از بین نخواهد رفت
سرور فوق همراه کلیه اطلاعات با هاردیسک جدید فردا حدود ساعت 11 صبح یا نهایت 5 بعداظهر مجدد فعال خواهد شد
در حال حاضر همکاران ما در حال انتقال اطلاعات کاربران از هاردیسک شماره یک این سرور به مکان دیگر هستند تا دیتاسنتر بتواند هارد را حذف و یک هارد جدید جایگزین کند
موفق باشید