سلام و عرض ادب
این امر ممکنه چندین دلیل داشته باشه که بصورت خلاصه عرض می کنم.
1- ممکنه زمان موزد نیاز برای پرداخت روی درگاه پرداخت Payline تموم شده باشه و کاربر پرداخت رو انجام نداده باشه
2- ممکنه فقط بخواد سیستم شما رو تست کنه و یه پرداخت ناموفق تستی انجام بده
3- ممکنه فاکتور رو سفارش داده باشه و همون زمان با *** بخواد پرداخت کنه که با عوض شدن IP برای حفظ امنیت بیشتر پرداخت انجام نمیشه و دلایل دیگه

البته داریم یه امکانی اضافه می کنیم که تا چند روز آینده و در آپدیت بعدی روی سایت در دسترس قرار میگیره که شما می تونید انتخاب کنید درصد از شما کسر بشه یا از کاربرهاتون
و همچنین یه امکان دیگه میذاریم که هر هفته تراکنش های ناموفق تون رو میتونید به دلخواه حذف کنید و اینجوری پنل تون جمع و جورتر میشه.