عدم ارسال ایمیل بعد از رپلای تیکت ارسالی
بعد از اینکه یه تیکت توسط مشتری باز میشه
رپلای که می کنم اون رپلای به ایمیلش نمی ره که با خبر بشه
مشکال از کجاست ؟
یه چند تا سرچ کردم ولی چیزی ندیدم دوستان اگر جایی در این مورد بحث شده دریغ نکنید
ممنون
عدم ارسال ایمیل بعد از رپلای تیکت ارسالی
بعد از اینکه یه تیکت توسط مشتری باز میشه
رپلای که می کنم اون رپلای به ایمیلش نمی ره که با خبر بشه
مشکال از کجاست ؟
یه چند تا سرچ کردم ولی چیزی ندیدم دوستان اگر جایی در این مورد بحث شده دریغ نکنید
ممنون
ببینید تو تنظیمات ، ارسال ایمیل بعد از پاسخگویی به تیکت فعال هست ؟
اصلا مشتری ادرس ایمیلشو درست وارد کرده ؟
---------- Post added at 01:54 PM ---------- Previous post was at 01:53 PM ----------
برا همه اینطوری هست یا فقط برای یک مشتری ؟
شاید میره به پوشه اسپم ؟
نه فکر نکنم مشکل از ایمیل مشتری باشه
اون بخش تنظیماتش تو کدوم بخش هست منوی مدیریتی بخش ادمین بنده انگلیسیه
ممنون
متاسفانه دسترسی به whmcs ندارم این لحظه
اگه خواستید مشخصات رو برام پیغام خصوصی کنید براتون چک بکنم
نگفتید برای همه اینطوره یا فقط برای یک نفر؟
میشه آدرس مورد نظر و توی پنل ادمین بگید کجاس؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)