با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز...
خدارو شکر کاربر itjavani این تاپیک رو باز کردند تا عزیزان دیگه فکر نکنند ما با این سرویس دهنده مشکل شخصی داشتیم و در پست های مرتبط قصد تخریب بازار سایر فروشنده ها رو داشتیم.
حرف های گفتنی رو ما قبلا گفتیم و فقط لینک پست ها رو میزارم.
http://www.webhostingtalk.ir/f34/38800/
این تاپیک هم زده بودیم در رابطه با تامیین کننده های پهنای باند:با سلام دوست عزیز...
از آنجایی که ما هم حدود 6 7 ماهی با این سرویس دهنده (نه دیتا سنتر) کار کردیم یه سری اطلاعات رو در اختیارتون میزارم.
1 - اول این لینک رو مشاهده کنید:
AS51852 PLI-AS Private Layer INC
2 - این لینک را مشاهده کنید:
AS57048 redtransit Red Transit LLC
3 - این لینک را مشاهده کنید:
*SWISS* 100TB Xmas Special - E5506 /3GB RAM / 1TB HD ***$199.00/month*** - Web Hosting Talk
لینک اول مربوط به تامین کننده های پهنای باند این سرویس دهنده هست. که همانطور که میبینید تامین کننده اصلی HURRICANE هست...
لینک دوم مربوط به تامین کننده دوم هست یعنی redtransit که همانطور که میبینید این سرویس دهنده هم از HURRICANE تامیین میشه...
لینک سوم پاسخ نماینده PrivateLayer به یکی از کاربران انجمن Web Hosting Talk - The largest, most influential web hosting community on the Internet هست مبنی بر سوال اینکه تامین کنندگان چه شرکت هایی هستند.
پاسخ نماینده PrivateLayer به این شخص :
در گراف های قبلی تامیین کنندگان، تامیین کننده اصلی Cogent بوده و همانطور که در حال حاضر میبینید دیگه خبری از Cogent و TINET نیست.Sir, the two resources that you list simply list "peering" capacity. While it is true that we only have a 1 Gpbs connection to the SWISSIX, we also have three 30Gbps total transit with the following providers
1X 10Gbps Hurricane Electric
1X 10Gbps TINET - Tiscali
1X 10Gbps Cogent Communications
از لحاظ قیمت پهنای باند تامیین شده Cogent هزینه کمتری رو نسبت به HURRICANE داره اما تا حدودی قابل ملموس، کیفیت بالاتری نسبت به HURRICANE داره.
اما دلیل حذف این تامیین کننده چی هست ؟ (احتمال spam زیاد از رنج آی پی های PrivateLayer هست و قطع سرویس دهی به این شرکت / قوانین شرکت HURRICANE متفاوت هست)
در مورد clean کردن آی پی هایی که بلک لیست شدن هم هیچ اقدامی نمیکنند. و صرفا آی پی ها از بلک لیست هایی که به صورت خودکار و بدون هزینه این کار رو انجام میدهند حذف میشود.
چیزی که به طور محسوس شخصا بعد از این تغییرات در سرویس دهنده های پهنای باند متوجه شدم افت شدید سرعت لینک به سرورهای ما در Los Angeles بود.
قبلا با یک کانکشن تا 600 یا 700 کیلوبیت در ثانیه سرعت انتقال بود که بعد از این تغییرات به سرعت قابل توجه 80 کیلوبیت رسید !!!! (شرایط تست رو چندین بار در طول روز با یک سرور خالی انجام دادیم)
در کل روند نزولی در کیفیت مشهود هست. و اصلی ترین انتخاب سرویس دهنده ها به دلیل قیمت بسیار پایین و سخت افزار Server Grade هست.
شبکه پایدار هست اما قابل اعتماد نیست !
ما مشکلات دیگری هم داشتیم که جای باز کردنش اینجا نیست اما به صورت خلاصه اینکه چندین سرور ما در بعضی مواقع به دلایل نا معلومی علارقم روشن بودن، از دسترس خارج میشدند (Timed Out)
http://www.webhostingtalk.ir/f211/41527/
و این هم ایمیل ما برای کاربرانمون:با سلام خدمت همکاران عزیز ...
پیوستن شرکت OffShore و پانامایی PrivateLayer را به سرویس دهنده های Single Homed تبریک میگیم.
AS51852 Private Layer INC - bgp.he.net
AS51852 PLI-AS Private Layer INC
البته به نقل از PrivateLayer.com :
Fast Reliable Network
Each of our two data centers are powered by a multi-homed BGP public network featuring reputable international carriers and 100 percent CISCO networking products from the edge of our network to each individual distribution switch. Each server is connected by default to a secondary private network that allows for SAN access, secure access to the server via *** and other internal functions
http://www.webhostingtalk.ir/f41/413...tml#post382364
با عرض سلام خدمت کاربر عزيز،
بعد از شروع به کار هايپرسرور در آغاز سال 90 و ارائه سرورهاي مجازي با کيفيت و قيمت مناسب از لوکيشن هاي سوئيس و امريکا، متاسفانه به دليل پاره اي از مسائل به وجود آمده با سرويس دهنده لوکيش سوئيس و عدم همکاري ايشان براي حل آنها، در نهايت تصميم بر آن گرفته شد تا به صورت موقت همکاري با اين سرويس دهنده به حالت تعليق درآيد. اين تعليق به صورت دائمي نخواهد بود و تا زمان رسيدن به توافق مجدد ميباشد. همواره تيم هايپرسرور تمامي تلاش خود را انجام داده است تا حداقل اختلال ممکن در سرويس کاربران به وجود آيد. به همين دليل سرويس دهي از لوکيش سوئيس تا اطلاع ثانوي متوقف خواهد شد. از اين رو کاربران سرورهاي مجازي سوئيس 2 انتخاب در پيش رو دارند. راه حل نخست اينکه در قالب يک درخواست پشتيباني تقاضاي خود را مبني بر انتقال سرور خود به لوکيشن امريکا اعلام کنند.انجام درخواست اين انتقال بين 3 تا 72 ساعت بر اساس اولويت انتقال، به طول خواهد انجاميد. همکاري مورد نياز از سوي کاربر براي انتقال، قرار دادن نام کاربري و رمز عبور سيستم عامل به منظور اعمال آي پي جديد در تيکت ميباشد. راه حل دوم، اين ميباشد که کاربران درخواست استرداد وجه نمايند. به اين منظور مي بايست يک درخواست به دپارتمان مالي ارسال شود. مبلغ قابل استرداد بعد از محاسبه روز شمار روزهاي باقيمانده از سرويس کاربر، محاسبه و در تيکت اعلام ميشود. واضح است بعد از واريز وجه سرويس کاربر ازدسترس خارج خواهد شد. به همين دليل نياز ميباشد تا کاربران عزيز قبل از درخواست استرداد وجه اطلاعات مورد نياز خود را انتقال دهند. لازم به ذکر است بعد از استرداد وجه هايپرسرور هيچگونه مسئوليتي در قبال اطلاعات کاربران ندارد. به منظور نهايي شدن درخواست استرداد بعد از اعلام مبلغ قابل استرداد توسط دپارتمان مالي، کاربر ميبايست شماره SHEBA حساب و نام و نام خانوادگي صاحب حساب را اعلام کند تا وجه از طريق شبکه ساتنا واريز شود. کاربراني که درخواست انتقال به کارت را دارند، مبلغ 5000 ريال بابت کارمزد انتقال شبکه بانکي که توسط بانک دريافت ميشود از مبلغ قابل استرداد ايشان کسر خواهد شد. (بانک ملت شامل اين کارمزد نميشود.) کاربران سرورهاي سوئيس از امروز پنج شنبه مورخ 17 آذرماه 1390 لغايت پنج شنبه 24 آذرماه 1390 فرصت براي تصميم گيري و اعلام نتيجه نهايي به هايپرسرور را دارند. در نهايت از تمامي کاربران به دليل وضعيت پيش آمده عذرخواهي ميکنيم.