یک نکته ای رو ازم دونستم بیان کنم ، قابل توجه دوستانی که سرویس دهنده های خارجی رو نسبت به ایرانی برتر میدونن...
کلا ما باید یه فرهنگی رو جا بندازیم بین مشتری ها! نه سرویس دهنده ، مشتری ها هنوز نمیدونن پشتیبانی یعنی چی ؟ اصولا در هاست اشتراکی یا بقیه سرویس ها پشتیبان چه وظایفی داره ؟
شخصا دیدم همکاران رو که تنظیم دی ان اس کانکشن مشتری رو برای کش نشدن سایت براشون انجام دادن ... (این مورد به تازگی برخورد داشتم)
و موارد امثال این که واقعا مشتری هنوز نمیدونه چی خریده و وظایف یک پشتیبانش چیه ؟
موفق باشید





پاسخ با نقل قول