با سلام دوست عزیز
چند مورد هست که باید شفاف سازی کنم
1-مشکلی که در اون 2 روز و نیم به وجود اومده بود به خاطر سهل انگاری شرکتی بود که قرار بود پرداخت های سرویس های ما را انجام بده که متاسفانه چند روز با هاشون تماس گرفتیم و اصلا معلوم نبود کجا هستند و در حال پیگیری مراحل قانونی آن هستیم و ازشون شکایت کردیم
2- طبق تصمیمی هم که گرفتیم به خاطر این دو روز دان تایم یک هفته به سرویس مشتری های هلند اضافه شد
3- فقط سرویس هلند دچار مشکل شد که مشکل برطرف شد و سرور انگلیس یک دان تایم 2 دقیقه ای داشت که از طرف دیتاسنتر بود
4- ما سرویس از فرانسه و آلمان نداریم که بعضی ها اومدند گفتند چرا دانه و اصلا به ما مربوط نیست
5- نمی گم مشکل پشتیبانی نداشتیم چند روزی پشتیبانی سایت ضعیف بود اما مشکل برطرف شد و ما موظف به جواب گو بودن در این تاپیک یا پیغام های خصوصی نیستم پشتیبانی فقط از طریق سایت انجام می پذیرد
6- الان هم هر کسی که فکر می کنه ضرری بهش رسیده تیکت بزنه ما پیگیری می کنیم و هزینه سرویس را بهشون پس می دیم چون هزینه سرویس ها این قدر پایین هست که اصلا برای سودی نداره که بخواهیم خودمون را برای 7 هزار تومان بد نام کنیم
واقعا برای بعضی از دوستان متاسفم
اگر منطقی باشید میشه مشکل را با آرامی حل کرد تیکت بزنید زود تر به پاسخ می رسید تا در این جا