با سلام
نگران نباشید ما اعتبار را صرفا توسط افرادی که دروغ می گویند و به شرکت ما تهمت و افترا می زنند از دست نمی دهیم
سرور شما هیچ گونه قطعی از طرف ما به جز آن 2.5 روز نداشت
امیدوارم مدیران این انجمن نسبت به فعالیت افرادی مانند شما که بی دلیل به ما تهمت زدید ، بررسی کنند
در صورت ادامه این موضوع شرکت ما اعاده حیثیت خواهد کرد
فصد و نیت شما از پست دادن در بخش فروش بر همگان معلوم است
شما اگر مدرکی برای گفته هایتان داشتید ، حتما در تاپیکی جداگانه درج می کردید !
ماده ۱۰:کسی که به حیثیت و اعتبارات شخصی یا خانوادگی او لطمه وارد می شودمی تواند از کسی که لطمه وارد آورده است جبران زیان مادی و معنوی خود را بخواهد .هرگاه اهمیت زیان و نوع تقصیرایجاب نمایددادگاه میتواند درصورت اثبات تقصیرعلاوه بر صدور حکم به خسارت مالی حکم به رفع زیان به طریق دیگر از قبیل الزام به عذر خواهی و درج حکم در جراید و امثال آن نماید.
---------- Post added at 04:45 PM ---------- Previous post was at 04:06 PM ----------
با سلام دوست عزیز
چند مورد هست که باید شفاف سازی کنم
1-مشکلی که در اون 2 روز و نیم به وجود اومده بود به خاطر سهل انگاری شرکتی بود که قرار بود پرداخت های سرویس های ما را انجام بده که متاسفانه چند روز با هاشون تماس گرفتیم و اصلا معلوم نبود کجا هستند و در حال پیگیری مراحل قانونی آن هستیم و ازشون شکایت کردیم
2- طبق تصمیمی هم که گرفتیم به خاطر این دو روز دان تایم یک هفته به سرویس مشتری های هلند اضافه شد
3- فقط سرویس هلند دچار مشکل شد که مشکل برطرف شد و سرور انگلیس یک دان تایم 2 دقیقه ای داشت که از طرف دیتاسنتر بود
4- ما سرویس از فرانسه و آلمان نداریم که بعضی ها اومدند گفتند چرا دانه و اصلا به ما مربوط نیست
5- نمی گم مشکل پشتیبانی نداشتیم چند روزی پشتیبانی سایت ضعیف بود اما مشکل برطرف شد و ما موظف به جواب گو بودن در این تاپیک یا پیغام های خصوصی نیستم پشتیبانی فقط از طریق سایت انجام می پذیرد
6- الان هم هر کسی که فکر می کنه ضرری بهش رسیده تیکت بزنه ما پیگیری می کنیم و هزینه سرویس را بهشون پس می دیم چون هزینه سرویس ها این قدر پایین هست که اصلا برای سودی نداره که بخواهیم خودمون را برای 7 هزار تومان بد نام کنیم
واقعا برای بعضی از دوستان متاسفم
---------- Post added at 04:46 PM ---------- Previous post was at 04:45 PM ----------
با سلام دوست عزیز
چند مورد هست که باید شفاف سازی کنم
1-مشکلی که در اون 2 روز و نیم به وجود اومده بود به خاطر سهل انگاری شرکتی بود که قرار بود پرداخت های سرویس های ما را انجام بده که متاسفانه چند روز با هاشون تماس گرفتیم و اصلا معلوم نبود کجا هستند و در حال پیگیری مراحل قانونی آن هستیم و ازشون شکایت کردیم
2- طبق تصمیمی هم که گرفتیم به خاطر این دو روز دان تایم یک هفته به سرویس مشتری های هلند اضافه شد
3- فقط سرویس هلند دچار مشکل شد که مشکل برطرف شد و سرور انگلیس یک دان تایم 2 دقیقه ای داشت که از طرف دیتاسنتر بود
4- ما سرویس از فرانسه و آلمان نداریم که بعضی ها اومدند گفتند چرا دانه و اصلا به ما مربوط نیست
5- نمی گم مشکل پشتیبانی نداشتیم چند روزی پشتیبانی سایت ضعیف بود اما مشکل برطرف شد و ما موظف به جواب گو بودن در این تاپیک یا پیغام های خصوصی نیستم پشتیبانی فقط از طریق سایت انجام می پذیرد
6- الان هم هر کسی که فکر می کنه ضرری بهش رسیده تیکت بزنه ما پیگیری می کنیم و هزینه سرویس را بهشون پس می دیم چون هزینه سرویس ها این قدر پایین هست که اصلا برای سودی نداره که بخواهیم خودمون را برای 7 هزار تومان بد نام کنیم
واقعا برای بعضی از دوستان متاسفم