-
March 3rd, 2012, 15:37
#1
عضو جدید
گزارش فیشینگ به هتزنر
سلام
خواستم گزارش دوتا فیشینگ رو به هتزنر ارسال کنم اما آدرس ایمیل رو دقیقا نتونستم پیدا کنم.
دوستان میشه لطفا ادرس ایمیل رو اینجا بدید ممنون
-
-
March 3rd, 2012 15:37
# ADS
-
March 3rd, 2012, 15:46
#2
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر
-
تعداد تشکر ها از smartieuser به دلیل پست مفید
-
March 4th, 2012, 02:12
#3
عضو جدید
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر
خیلی جالبه !
تا به امروز ندیدم یه دیتاسنتر روز شبه و یکشنبه رو تعطیل اعلام کنه !!! مگه اینکه اونجا اصلا اسم دیتاسنتر روش نباشه ..
حالا اگه پارس افلاین یا افرانت بود باز یه حرفی نه دیگه هتزنر...
یه گزارش فرستادیم اونوقت اتوریپلای کرده که اولین ساعت روز دوشنبه پاسخگو هستیم
مثل اداره رفتار میکنن
حساب کنید دیگه 48 ساعت هیچ خبری نیست :D
ویرایش توسط alfavps : March 4th, 2012 در ساعت 02:16
-
-
March 4th, 2012, 09:29
#4
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر

نوشته اصلی توسط
alfavps
خیلی جالبه !
تا به امروز ندیدم یه دیتاسنتر روز شبه و یکشنبه رو تعطیل اعلام کنه !!! مگه اینکه اونجا اصلا اسم دیتاسنتر روش نباشه ..
حالا اگه پارس افلاین یا افرانت بود باز یه حرفی نه دیگه هتزنر...
یه گزارش فرستادیم اونوقت اتوریپلای کرده که اولین ساعت روز دوشنبه پاسخگو هستیم

مثل اداره رفتار میکنن
حساب کنید دیگه 48 ساعت هیچ خبری نیست :D
در واقع این موضوع یک چیز عادی هست و دیتاسنترهای خیلی زیادی هستند که آخر هفته پست های اداریشون تعطیل هست. هتزنر هم مثل بقیه جاها برای آخر هفته ها فقط تیم پشتیبانیش فعال هست
-
تعداد تشکر ها ازsmartieuser به دلیل پست مفید
-
March 4th, 2012, 11:34
#5
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر
اتفاقا اصولش هم همینه نه اینکه 7*24 ساعت در هفته پاسخگویی داشته باشند!
اونا با اصول کار میکنن و برای تفریح و ... هم وقت دارن!
مثل ما نیستن که.
تغییر نام گروه طراح و توسعه ...
-
-
March 4th, 2012, 12:09
#6
عضو انجمن
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر

نوشته اصلی توسط
plastic
اتفاقا اصولش هم همینه نه اینکه 7*24 ساعت در هفته پاسخگویی داشته باشند!
اونا با اصول کار میکنن و برای تفریح و ... هم وقت دارن!
مثل ما نیستن که.
این طرز فکر در مورد دیتاسنتر ها اشتباه محض هست، چون دیتاسنتر باید به صورت 3 شیفتی و یکسره ساپورت کامل داشته باشد، فقط بخش فروش می توانند یکروز آخر هفته را تعطیل کنند تازه برای اون هم باید یک نفر بصورت نیمه وقت پاسخگو باشد.
باران که می بارد تو می آیی --*-- باران گل، باران نیلوفر
باران مهر و ماه و آئینه --*-- باران شعر و شبنم و شبدر
-
-
March 4th, 2012, 12:11
#7
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر
مواردی مثل مالی و حقوقی چون نیاز به برسی تیم مالی ( بانکی ) و حقوقی داره طبیعی هست که روز های تعطیل کار نکنند
-
-
March 4th, 2012, 12:37
#8
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر

نوشته اصلی توسط
Kian
این طرز فکر در مورد دیتاسنتر ها اشتباه محض هست، چون دیتاسنتر باید به صورت 3 شیفتی و یکسره ساپورت کامل داشته باشد، فقط بخش فروش می توانند یکروز آخر هفته را تعطیل کنند تازه برای اون هم باید یک نفر بصورت نیمه وقت پاسخگو باشد.
مسلما بخش پشتیبانی فنی رسیدگی و کنترل لازم رو انجام میده! بدون این که به کاربران پاسخ گویی داشته باشه !
برداشت درستی از جمله نداشتید!
تغییر نام گروه طراح و توسعه ...
-
-
March 4th, 2012, 14:08
#9
عضو انجمن
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر
مساله مهم پشتیبانی یک دیتاسنتر، همون پاسخگوئی 24 ساعته در تمامی روزها هست ، اگر پاسخگو نباشند مسلما حرفه ای نیستند !
کما اینکه دیتاسنترهایی را میشناسم که 24 ساعته و در تمامی روزها حتی اعیاد و تعطیلی ها و ... بصورت حرفه ای پاسخگو هستند.
باران که می بارد تو می آیی --*-- باران گل، باران نیلوفر
باران مهر و ماه و آئینه --*-- باران شعر و شبنم و شبدر
-
-
March 4th, 2012, 18:02
#10
عضو جدید
پاسخ : گزارش فیشینگ به هتزنر

نوشته اصلی توسط
plastic
اتفاقا اصولش هم همینه نه اینکه 7*24 ساعت در هفته پاسخگویی داشته باشند!
اونا با اصول کار میکنن و برای تفریح و ... هم وقت دارن!
مثل ما نیستن که.
ما که اصلا حرف نداریم !! 24/7/365 کلا پشتیبانی میکنیم 
من هم قسمت فروشش رو نگفتم هر چند که قسمت فروش به نظرم زیر 24 ساعت باید عمل کنه اما به نظرم توجیه برای پشتیبانی نیست !
به هر حال فکر کنم یه پویینت منفی براشون حساب میشه .هنوز جواب منو هم ندادن
-
تعداد تشکر ها از alfavps به دلیل پست مفید