صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: اقامت در آلمان یا هلند

  1. #1
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,342
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض اقامت در آلمان یا هلند

    با سلام قصد اقامت در یکی از کشورهای آلمان یا هلند را دارم
    از دوستان تقاضا دارم در مورد زندگی و ... در مورد این کشور ها توضیح بدهند
    همچنین ادامه کار فروش هاست و نحوه ارتباط حساب ایران با حساب آلمانی
    چون فقط برای بهتر شدن فروش و ادامه ی کار میزبان سایت قصد اقامت دارم
    ویرایش توسط Ashkankamangar.ir : February 25th, 2012 در ساعت 00:39

  2. # ADS




     

  3. #2
    عضو انجمن parsvia آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    اینترنت
    نوشته ها
    287
    تشکر تشکر کرده 
    257
    تشکر تشکر شده 
    424
    تشکر شده در
    326 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    هلند مردمش بیروح هستن! یعنی اینقد بیخیالن که نمی دونن همسایشون کیه!
    از نظر امنیت آلمان سر تره هلند خوب نیست قاچاقچی زیاد داره اونم از نوع انسان!!!
    سرور ها هم که من بازم عاشق آلمانم!
    اما عجب زبان چرتی دارن این آلمانیا
    اگه نظر من رو می پرسی آلمان برو
    ساران هاستینگ
    09382294343 | 02128423379 تماس در ساعات اداری
    شرکت ساران داده پردازان ارجان - ثبت 3325 | دارای نماد اعتماد الکترونیکی

  4. تعداد تشکر ها از parsvia به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,342
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    در مورد گرفتن اقامت و ... مثلا اینکه من خونه بشینم و کار فروش هاست رو ادامه بدم از نظر اونا بیکاری محسوب میشه؟
    قانون خاصی وجود نداره برای اینگونه شغل ها در آلمان؟

  6. #4
    عضو دائم allbert آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    شمال-تهران
    نوشته ها
    1,166
    تشکر تشکر کرده 
    178
    تشکر تشکر شده 
    1,086
    تشکر شده در
    791 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    ین مطالب رو از یه سایت معتبر پیدا کردم.امیدوارم که مورد استفاده اون دوست جونایی که پرسیده بودن قرار بگیره خارجیانی که به آلمان میان، بسته به اینکه چه موقعیت اقامتی دارند، میتونند از مزایا و امکانات مختلفی برخوردار شده و یا برعکس با محدودیتها و مشکلات زیادی درگیر بشند یادگیری زبان آلمانی اولین و مهمترین و فوری ترین مسئله ای است ولی داشتن یک اقامت محکم، اصلی ترین مسئله بشمار میآید. شکل گیری و بوجود آمدن خیلی از مشکلات در آلمان ربط مستقیم با مسئله اقامت داره و به همین دلیل حل مشکلات اقامتی، بالاترین اولویت برای زندگی و سکونت در آلمانه.
    کسی که موقعیت اقامتی محکمی نداره اجازه کار نمی تونه بگیره واین خودش شروع مشکلات مالیه.
    مشکلات مالی سبب فشارهای فکری و... است ولی در عوض موقعیت محکم اقامتی باعث برخورداری از یک سری مزایای اجتماعی نظیر بیمه و درمان یا استفاده از کمک هزینه تحصیلی و... میشه.

    اقامت به دلیل ازدواج
    در این مورد زوج از خارج وارد شده میبایست ثابت کند که توانایی تأمین هزینه زندگی خود را دارد و سربار دولت نخواهد شد. این در صورتی ثابت شدنی است که زوج ایرانی مقیم آلمان دارای درآمدی باشد که کفاف زندگی دو نفر را بدهد. به علاوه میبایست همسر ایرانی مقیم آلمان، دارای اقامت 5 ساله یا اجازه سکونتی بوده که نشان دهنده تطبیق او با شرایط اجتماعی آلمان باشد و ثابت کند که قدرت مالی اداره خانواده را دارد. اجازه اقامت کوتاه مدت تنها در موارد استثنایی مانند پناهندگان و کسانی که بر اساس دلایل بشردوستانه اجازه اقامت دارند، ممکن میباشد.
    علاوه بر شرایط فوق الذکر میبایست محل زندگی به اندازه کافی بزرگ باشد. یعنی برای هر بزرگسال 12 مترمربع و هر عضو خانواده که زیر 6 سال است 10 مترمربع در نظر گرفته میشود. در این نوع ازدواج هم مانند ازدواج فرد آلمانی با زوج از خارج آورده شده عدم تخلف قانونی و رعایت منافع امنیتی کشور جزو شرایط میباشد.
    اقامت به دلیل کار
    اقامت به دلیل تحصیل
    تا همین یک سال پیش کسانى که با ویزاى دانشجویى به آلمان می‌آمدند، باید بلافاصله پس از اتمام درس‌شان کشور را ترک می‌کردند. از سال گذشته تاکنون این قانون تغییر کرده است. براساس قانون جدید اقامت دانشجویان خارجى براى یافتن شغل تمدید می‌شود.

    سالانه ۶۰ هزار جوان از کشورهاى مختلف براى تحصیل به آلمان می‌آیند. براى آن عده که به کشورهاى عضو اتحادیه اروپا تعلق دارند این کار ساده‌ای‌ست. شرایط ادامه تحصیل براى آنها و دانشجویان آلمانى تقریبا یکى است. حتى در مورد کار کردن و بدست آوردن درآمدى که کمک هزینه تحصیل آنها باشد هم با مانعى برخورد نمی‌کنند. براى دانشجویان کشورهاى غیراروپایى اما مقررات سخت‌ترى وجود دارد. البته از سال گذشته براى آنها نیز پاره‌اى محدودیت‌ها برداشته شده. از جمله قوانینى که به کار دانشجویان خارجى برمی‌گردد.
    پناهندگی

    قانون اقامت ( Aufenthaltgesetz ) شرایط مربوط به پذیرش پناهندگی را مورد برسی قرار میدهد. موازی با این قانون، قانون دیگری بنام آئین د ادرسی پناهندگی ، مراحل اداری کار را مشخص می کند. قانون دیگری بنام قانون خدمات ویژه پناهجویان ( Asylbewerber Leistungsgesetz ) امکانات زیستی ، بهداشتی و خدمات نقدی و جنسی ای که به متقاضی پناهندگی تعلق میگیرد را تعیین مینماید.
    وقتی کسی بدلیل تحت تعقیب بودن سیاسی از کشور خود فرار کرده و وارد آلمان میشود می تواند خود را در مراکز مشخصی که در هر ایالت برای ثبت پذیرش پناهندگی مشخص شده اند معرفی نماید. ( Zentrale Ausländerbehörde- ZAB )
    در این مراکز مشخصات اولیه فرد متقاضی پناهندگی سؤال می شود، اگر مدارکی دارد از وی تحویل گرفته می شود، از وی انگشت نگاری بعمل میاید و از او عکس گرفته می شود. بعد از طی این مراحل" هایم پذیرش اولیه" و شهری که در آن از وی مصاحبه بعمل میآید بر اساس یک برنامه کامپیوتری مشخص و وی به آنجا تقسیم می شود. تنها آندسته که همسرشان یا بچه زیر 18 ساله آنها قبل از خودشان به آلمان آمده باشد با ارائه اسم وآدرس و با اثبات رابطه خانوادگی، می توانند به محل عضو قبلی خانواده تقسیم شوند. در مورد افراد بیمار نیز فقط در شرایط خاصی که بسیار سخت می باشد جابجائی به شهر دیگر نیز ممکن است.
    بعد از این مرحله، در همان هایم پذیرش اولیه و در محل اداره فدرال- اصطلاحا
    ( Bundesamt ) برای بررسی دلایل پناهندگی ،کارمندان این اداره با فرد متقاضی مصاحبه کرده و وی را بازپرسی می کنند. سؤال وجوابها در این مرحله توسط یک مترجم" قسم خورده" ترجمه می شود.
    البته متقاضی پناهندگی می تواند قبل از معرفی خود وکیل بگیرد و در جریان بازپرسی از وکیل بخواهد که وی را همراهی کند. همچنین وی می تواند بدون گرفتن وکیل، خود را معرفی کند و اگر مایل باشد می تواند یک فرد قابل اعتماد خو درا با خویش بهمراه ببرد.
    همیشه وقبل از شروع بازپرسی این سؤال از متقاضی پناهندگی پرسیده میشود که آیا سالم هستید و آماده اید که در مصاحبه شرکت کنید؟
    متقاضیان زن در صورتی که دلایل پناهندگی آنها مسائل اخص زنان را شامل شود ودر صورتی که برای مصاحبه شونده مشکل باشد که با یک بازپرس یا مترجم مرد در مورد مسائلش حرف بزند، می تواند درخواست کند که مایل است مصاحبه اش با یک بازپرس ویا مترجم زن انجام شود.
    بر اساس ماده a 16 قانون اساسی آلمان "کسی که تحت تععیب سیاسی باشد می تواند موقعیت پناهندگی بدست آورد." آنچه در این ارتباط مهم است " تحت تعقیب بودن " است. یعنی صرف فعال سیاسی یا مخالف بک رژیم دیکتاتوری بودن دلیلی نمی شود که به کسی پناهندگی داده شود. همچنین موضع انتقادی ودر صف مخالفان بودن کافی نمی باشد.
    از طرف دیگر علت این تحت تعقیب بودن مهم است. ممکن است یکنفر از طرف یک رژیم حاکم تحت تعقیب باشد ولی نه به دلیل سیاسی بلکه به دلایل دیگری. این "دلایل دیگر" تنها آنزمان از نظر قوانین آلمان مورد توجه قرار می گیرند که بر اساس آن، جان فرد متقاضی پناهندگی در صورت اخراج به کشورش در معرض خطر قرار گرفته و بدلیل قوانینی که در آن کشور وجود دارد منجر به حکم اعدام یا شکنجه و زندانهای طو یل المدت برای او گردد.
    متقاضی پناهندگی موظف است بعد از رسیدن به خاک آلمان خود را به ادارات پذیرش پناهندگی معرفی کند. درشرایط روحی شدیدی که شخص ناگزیر شده کشور خود را ترک کند و نظر به دشواریها وفشارهای روحی مسیر فرار تا رسیدن یه آلمان ، کاملا قابل فهم است که متقاضی پناهندگی تمرکز و آرامش لازم برای بیان دقیق ومنسجم دلایل پناهندگی خود را نداشته باشد. در چنین شرایطی مراجعه به وکیل توصیه می شود.
    زمانی که از تحت تعقیب بودن صحبت می شود پاسخ به سؤالات زیر به وکیل کمک می کند تا بطور موثر تری دفاع خود از شما را تنظیم کند:
    چه فعالیت سیاسی ، از چه زمانی ، با کدام انگیزه و زمینه قبلی، آیا در ارتباط با یک گروه وسازمان شناخته شده بوده است یا یک حرکت مستقل بوده است، روند تکاملی این فعالیتها چگونه بوده است، از کجا می توان ادعا کرد که این فعالیتها ماهیت ضد رژیمی داشته است، به چه دلیل رژیم روی این فعالیتها حساس بوده و اساسا چه ضرری به رژیم می رسانده است، این فعالبتها چگونه برای رژیم لو رفته است، اکر یک کار گروهی بوده است آیا بقیه افراد گروه نیز شناسائی شده اند، آیا رژیم در صدد دستگیری شما و دیگر اعضاء گروه بر آمد، چه افرادی دستگیر شدند، سرنوشت آنها چه شد، چطور شما دستگیر نشده یا اگر دستگیر شده بودید ،چطور آزاد شده یا موفق به فرار شدید، اگر بطور فرضی به کشور خود برگردانده شوید چه خطری در انتظار شماست؟
    همچنین این مسئله مهم است که فرد چگونه وارد آلمان شده است. تنها آنانی که بصورت مستقیم وهوائی وارد آلمان شده باشند و بتوانند آنرا ثابت کنند می توانند موقعیت پناهندگی بر اساس ماده a 16 را بدست بیاورند. کشورهای مجاور وهمسایه آلمان ونیز تعدادی دیگر از کشورها به عنوان" کشور امن ثالث" بحساب آمده و بطور منطقی کسی که جانش در خطر باشد می تواند در آنجا درخواست پناهندگی دهد و لزوما نباید درخواست خود را در آلمان ارائه دهد.
    همچنین اگر شخصی ویزای " شنگن" داشته باشد، درخواست وی به کشور صادر کننده ویزا فرستاده شده و پس از مؤافقت کشور صادر کننده ویزا، پرونده متقاضی در آلمان بسته شده و به وی برگه ای داده می شود تا با آن خودش را به آن کشور معرفی کند.
    نکته مهم دیگر در جریان بررسی پرونده ودلایل پناهندگی این است که آیا فرد متقاضی می تواند ادعای خود را ثابت کند.
    به عبارت دیگر در بررسی درستی یا نادرستی یک ادعا دو روش وجود دارد:
    الف- داشتن سند واقعی که بتوان آنرا ارائه داد. در این حالت تنها اصل سند قابل قبول است و نه کپی آن.
    طبعا اگر کسی هنگام مصاحبه ، سندی نداشته باشد اما ادعا کند که می تواند بعدا آنرا ارائه دهد، فرصت محدودی به این منظور به وی داده خواهد شد.
    ب- اگر سندی وجود نداشته باشد، متقاضی پناهندگی باید بتواند دلایل خود را به صورتی " قابل باور، منطقی و قابل قبول و عاری از تناقض" بیان کند. در این ارتباط بیان دقیق و همراه با جزئیات حوادث، بسیار ضروری است.
    در سالهای اخیر سیاست حاکم بر مسئله پناهندگی در آلمان ، موجب هر چه سخت تر شدن شرایط پذیرش پناهندگی شده است. موضوعی که در آمار کاهش میزان متقاضیان پناهندگی و قبول شدگان بخوبی قابل سنجش میباشد. این حق هر پناهجو میباشد که قبل از ارائه درخواست خود ، حقوق خود را بشناسد. از این رو مشاوره با یک وکیل یا مرکز مشاوره در امور پناهندگان میتواند شما را نسبت به حقوق خود و قوانین آلمان بیشتر آشنا کند .
    این مراحل اولیه شروع پناهندگی تو آلمانه.
    و به نظر من یه جوری هم به شانس وابسته است .به زبون ساده براتون بگم.
    مثلا 2 نفر با هم از ایران میان تو یه کمپ هستن کیس شون یکیه.وکیلشون یه نفره.ولی وقتی که دادگاهی میشن قاضی یکیشونو قبول میکنه یکیشونو رد.
    دو نفر با شرایط یکسان یکی 6 ماه پاس میگیره یکی 11 ساله پاس نداره ....وکسی هم که پاس نداره اجازه کار بهش نمیدن.
    حالا شرط رو بر این میزاریم که طرف قبول شده و دارای پاس پناهدگی...
    با این پاس شما میتونین به همه جای دنیا سفر کنید به غیر ازایران...
    پاس پناهندگی و ازدواجی و دانشجویی 2 سال 2 سال تمدید میشه.
    معمولا کسانی که پناهنده هستن 8 سال از ورود و یا 5 سال بعد از گرفتن اقامت میتونن برای اقامت دائم و پاس المانی در خواست بدن.البته به شرط اینکه کار ثابت داشته باشن هیچ گونه کمکی از دولت نگیرن و...یه سری از مسائل دیگه.تو این چند وقته یه قانون جدید واسه گرفتن پاس المانی اضافه شده که 300 تا سئوال در مورد سیاست و تاریخ کشور المانه....
    برای کسانی که ازدواجی اومدن هم بعد از 5 الی 6 سال میتونن در خواست اقامت دائم بدن که همون شرایط بالا شاملش میشه.
    در مورد بچه ها هم که اینجا خوب بهشون رسیدگی میکنن. هم موقع زایمان که هیچ هزینه ای تقریبا پرداخت نمیشه.
    مادر تا 3 سالگی بچه چون داره بچه رو بزرگ میکنه یه پول ثابتی از دولت دریافت میکنه و خود بچه تا 18 سالگی که البته این پول خرج اسباب بازیو .. میشه و مامانا میگن زود تموم میشه.
    یه قانونی 2 سال پیش به تصویب رسید که چون اکثرا خانمها به خاطره موقعیت کاری راضی به بچه دارشدن نمیشن هر زوجی که بجه دار بشه تا چند وقت تمام حقوق پدر و مادر ازطرف دولت پرداخت میشه.
    قانونی که پارسال به تصویب رسید که بچه هایی که به دنیا میان بدون هیچ شرایطی دارای پاس آلمانی میشن
    ...
    دوستان بحث خیلی زیاده ... ولی من همین جا خاتمه میدم.میدونم که خیلی از مسائل از قلم افتاد ولی امیدوارم واسه اون دوست جونیایی که خواسته بودن کار ساز بوده باشه
    ▓ مدیریت سازمان یافته و رایگان سرور مجازی و اختصاصی : BergServer.com
    ▓ مرجع آمـوزش های مدیریت سرور و هاستینگ : WikiConfig.ir

  7. تعداد تشکر ها ازallbert به دلیل پست مفید


  8. #5
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    21
    تشکر تشکر شده 
    73
    تشکر شده در
    45 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    نقل قول نوشته اصلی توسط parsvia نمایش پست ها
    هلند مردمش بیروح هستن! یعنی اینقد بیخیالن که نمی دونن همسایشون کیه!
    از نظر امنیت آلمان سر تره هلند خوب نیست قاچاقچی زیاد داره اونم از نوع انسان!!!
    سرور ها هم که من بازم عاشق آلمانم!
    اما عجب زبان چرتی دارن این آلمانیا
    اگه نظر من رو می پرسی آلمان برو
    دوست عزیز ایشون که نمیخوان برن توی سرور زندگی کنن که عاشقش باشن،
    یا اینکه زبانشون به نقل قول خودتون چرت و پرت باشه...

    to OP

    این یک نظر شخصی به حساب میاد و باید ببینید شرایط کدوم براتون بهتره، با چه سبک زندگی ای موافقید، چه اب و هوایی براتون ایده ال تره و مسائلی از این قبیل.
    و در مورد کارتون که گفتید، شما میتونید بعد از اقامتتون در هر کشوری کارتون رو گسترش بدبد مثلا ساکن المان هستید چه لزومی داره فقط با ایرانی ها کار کنید؟ و برای رسیدن پولی که از ایران در میارید به دستتون هم که کار بسیار راحتیه، به یکی از دوستان اشنایان یا هر کس میتونه یک حساب به اسم خودش باز کنه و به شما بدتش وهر یک ماه یکبار برداشت کنه و بجاش دلار، یورو یا غیره براتون بفرسته.

    موفق باشید.

  9. تعداد تشکر ها از Hoomanf به دلیل پست مفید


  10. #6
    عضو دائم delta آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    مغازم
    نوشته ها
    1,270
    تشکر تشکر کرده 
    1,468
    تشکر تشکر شده 
    5,180
    تشکر شده در
    2,621 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    در مورد گرفتن اقامت و ... مثلا اینکه من خونه بشینم و کار فروش هاست رو ادامه بدم از نظر اونا بیکاری محسوب میشه؟
    قانون خاصی وجود نداره برای اینگونه شغل ها در آلمان؟
    اگر کار در خانه یا پای سیستم بودن بیکاری حساب میشد الان بیل گیتس به عنوان نماد بیکارهای جهان محسوب میشد!! نه داداش من آنجا ایران نیست. برای مغزت و تفکرت ارزش میزارند و برای هر بازدهی کاری شما کلی خرجت میکنند و حقوق هم بهت میدند..

    برو آلمان خدا رو چی دیدی هتزنر استخدامت کرد همونجا موندگار شدی و زن و بچه و..... دست بچه های wht رو هم گرفتی...
    ویرایش توسط delta : February 25th, 2012 در ساعت 09:11
    فروشگاه بازی , کنسول, لوازم دیجیتال دلتافوکس
    فروش و واردات محصولات در منطقه ازاد انزلی

  11. تعداد تشکر ها ازdelta به دلیل پست مفید


  12. #7
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,342
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    برو آلمان خدا رو چی دیدی هتزنر استخدامت کرد همونجا موندگار شدی و زن و بچه و..... دست بچه های wht رو هم گرفتی...
    والا اگه برم با زنو بچه میرم . رفتم آدرس بدین میرم هتزنر از سرورهاتون براتون عکس تهیه کنم بببینید
    ممنونم از همه
    خودمم نظرم شد آلمان
    ممنونم مرسی بحث تمومه

  13. #8
    عضو انجمن H.G.N آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    457
    تشکر تشکر کرده 
    195
    تشکر تشکر شده 
    436
    تشکر شده در
    342 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    داداش

    دیگه دوستمون نداری ؟؟ کجا به این زودی ؟؟
    به زودی ...

  14. #9
    عضو جدید SPAM آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    no where
    نوشته ها
    39
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    55
    تشکر شده در
    46 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ashkankamangar.ir نمایش پست ها
    والا اگه برم با زنو بچه میرم . رفتم آدرس بدین میرم هتزنر از سرورهاتون براتون عکس تهیه کنم بببینید
    ممنونم از همه
    خودمم نظرم شد آلمان
    ممنونم مرسی بحث تمومه

    واقعا تمام شد؟
    به این راحنی اقامت المان رو گرفتی و نشستی خونه داری هاست میفروشی . برادر اگر گرفتن اقامت یه کشور اروپایی اینقدر راحت بود نصف ایران گرفته بودن
    نکنه فامیل خاوری هستید ؟

  15. #10
    عضو دائم Ashkankamangar.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    wien , Österreich
    نوشته ها
    1,342
    تشکر تشکر کرده 
    1,509
    تشکر تشکر شده 
    4,086
    تشکر شده در
    2,328 پست

    پیش فرض پاسخ : اقامت در آلمان یا هلند

    گفتم تصمیمو گرفتم نگفتم اقامت گرفتم
    افتادم دنبال کارش تا 11 ماه دیگه هم وقت دارم
    لطفا تمومش کنید دوستان اسپم بازی بسه
    مدیران تاپیک رو قفل یا حذف کنن

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •