ببینید دوست عزیز یا شما با راهکارهای پشتیبانی مشتری آشنایی ندارید یا تمایل به خراب کاری دارید
در اصول پشتیبانی چیزی وجود داره به نام SLA یا Service Level Agreement. این اصول زمان پاسخگویی به درخواست های متفاوت رو بر اساس اهمیت اونها درجه بندی می کنه. مثلاً یک مشتری میاد و از ما آموزش ساخت reseller در WHM رو میکنه. مسلماً این سوال از اهمیت پایینی برخورداره و به همین دلیل پاسخ به اون مدت بیشتری طول میکشه. علتش هم کاملاً واضحه، چون ایشون می تونه با کمی جستجو در google به پاسخ خودش برسه ولی کسی که سرورش به هر دلیل down هست از اهمیت بالاتری برخورداره.
ولی اگه خاطرتون باشه زمانی که سرور شما down شده بود فکر کنم 15 دقیقه هم طول نکشید که من خودم شخصاً برای رفع مشکلتون اقدام کردم! پس همین طور که می بینید زمان پاسخگویی به مسائل مختلف متفاوت هست. من ایمیل ها و SMS های شما رو مبنی بر ابطال مجوز cPanel دیدم و حتی پاسخ هم دادم که باید 4-5 روز صبر کنید ولی ظاهراً شما فکر می کردید این مسئله باید ظرف نیم ساعت حل و فصل بشه که چنین نبوده!
در مورد درخواست های مرتبط با billing یا حسابداری ، پاسخگویی ممکنه تا 1 هفته طول بکشه، مگر اینکه مورد اورژانسی وجود داشته باشه. من پاسخ درخواست شما رو دادم ولی این نکته رو همیشه باید در ذهن داشته باشید که چه از ما و چه از هر جای دیگه سرویس تهیه کنید باید پرداخت صورتحساب ها رو به دقت و بدون وقفه انجام بدید. حالا اگر پرسشی هم داشتید می تونید بپرسید ولی این پرسش تعهد شما رو برای پرداخت هزینه خدماتی که دارید می گیرید از بین نمی بره!
این نکته رو هم در پایان اضافه کنم که تا به امروز مشتریان از طریق حواله بانکی اقدام به خرید می کردن ولی با راه اندازی پرتال مشترکین جدید سرورز24 که سعی داریم تا قبل از عید راه اندازی بشه از طریق پرداخت اینترنتی توسط هر یک از کارت های عضو شتاب می تونید اقدام به پرداخت کنید و در صورتی که مثلاً سفارش VPS ی جدید بدید به محض پرداخت ، سیستم به طور خودکار VPS رو برای شما ایجاد و مشخصات اون رو براتون ایمیل می کنه. همچنین پانل مدیریت VPS که توسط خودمون آماده شده به طور رایگان در اختیار کلیه مشترکین قرار می گیره که چیزی مانند VZPP - Virtuozzo Power Panel خواهد بود