نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

موضوع: شفاف سازی پیرامون Payment24

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    Malaysia
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    17
    تشکر تشکر شده 
    86
    تشکر شده در
    18 پست

    پیش فرض پاسخ : شفاف سازی پیرامون Payment24

    نقل قول نوشته اصلی توسط amiry نمایش پست ها
    سلام خدمت شما دوست عزیز

    "خیلی ها به خیال خام خودشون فکر میکنند که ما داریم ارز 1236 تومانی را 2050 تومان میفروشیم و حرام خوریم یا ... نکته دیگر در رابطه با اختلاف نرخ ما با دلار اسکناس و یا به عبارتی نرخ سایت مثقال! خیلی از دوستان تماس میگرفتن که آقا نرخ مثقال این است شما چرا دارید مثلا 100 تومان یا گاها 200 تومان بالاتر از آن می دهید. جهت اطلاع باید عرض کنم که مبنای تعیین نرخ ما به شرایط زیادی بستگی دارد و معیار ما بازار اصلی دلار است و نه مثقال. البته نرخ مثقال تا 2 ماه پیش معتبر بود ولی پس از جریاناتی که اتفاق افتاد نرخ آن در اکثر اوقات واقعی نیست"

    چند تا سوال در این مورد دارم شاید سوال بیشتر دوستان هم باشد لطفا توضیح بدید :

    1. مورد اول اینکه شما دلار رو به چه صورت وارد حساب بانکیتون می کنید؟ دولت که به قول شما اصلا حواله انجام نمیده اگرم انجام بده به قیمت دولتی هست !!!! پس ؟....
    2.مگر مثقال یا سایت شما معیار هستند که می فرمایید سایت مثقال معیار بود متاسفانه به دلیل اتفاقاتی که افتاد باعث شد به این صورت اعتبار خود رو از دست بده چه اتفاقاتی به نظرتون شما هم در این اتفاقات نیستید؟ چه فرقی داره؟
    با سلام خدمت شما

    1. ما از طریق خارج از کشور این کار رو انجام میدیم.
    2. دقیقا متوجه منظورتون نشدم.

    طی این چند ساعتی که از پست بنده گذشته خیلی از دوستان لطف کردن و با ایمیل هاشون به ما دلگرمی دادن که همین جا هم جا داره ازشون تشکر کنم. خیلی خوبه که ما یاد بگیریم وقتی کسی برای هزینه و وقت مشتری احترام قائله بجای تخریب اون شخص در عوض حمایت کنیم. ولی متاسفانه سیستم کاری ایران این طوره که همیشه باید طرف کسی رو گرفت که از همه ارزون تر میده و اونی که نسبت به اون افراد قیمتش بالاتره میشه کلاهبردار ! دیگه کاری نداریم بعدش ممکنه چه اتفاقی بیفته. خوب یادمه چند ماه پیش که ایمیلی پیرامون اکانت پی پالمون به مشتریان زدیم صرفا جهت اینکه بیش از گذشته از کار با ما مطمئن باشن ، در کنار پیام های تبریک شاهد دریافت پیام هایی از این دست بودیم که "آقا داره کلاس میزاره" ، "داره منت میزاره" ، "داره خالی میبنده" و ... متاسفانه ماها عادت کردیم که همیشه دیدمون نسبت به گفته های همدیگه منفی باشه مگر خلافش ثابت بشه. ولی دیگه برای بنده تجربه شده که از این بعد اگر برای هر چیزی مدرک و دلیل آورده بشه هضمش برای بقیه خیلی راحت تره!

    تعدادی از ایمیل هایی که از طرف کمپانی پی پال در رابطه با اون قضیه برای ما ارسال شده جهت شفاف سازی ( توجه کنید اکانت ما business نیست ، بلکه شخصی است ولی بدلیل گردش مالی بالا ... ) :


    Dear ***** Shahidian,

    I am emailing you as upon review of your PayPal account it came to my attention there is a decrease in your monthly sales volume for this month. I would appreciate if you would like to discuss the activity on your account and advise if this would be considered normal activity for this time of year or is this due to another reason that I can help you with.

    Thank you for your time.

    Yours sincerely,
    Olga
    Business Support Department
    PayPal

    Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

    PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
    Société en Commandite par Actions
    Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
    RCS Luxembourg B 118 349
    Mr. Shahidian, firstly let me apologize for any inconveninece that this situation might have caused you.

    May I advise for the future that your PayPal account is flagged for Business Support where account issues are dealt with a priority. If you need any assistance in the future please do not hesitate contacting me.
    In case if we need contacting you by phone it will be necessary that phone number is registered on the account. Alternatively our email services are also always available.
    I would like to use this opportunity to thank you for your cooperation and whish you success in your business.
    Thanks for choosing PayPal.
    Dear ******* Shahidian,

    We would like to take this opportunity to thank you for partnering with us throughout 2011. We would also like to remind you that your Business Support Team will be here to support both you and your business throughout this holiday season.
    If you need to contact us, you can do so Monday – Friday, 9:00am – 5:30pm. Our contact details are available by clicking the ‘Contact Us’ link at the bottom of any PayPal web page.

    We appreciate your business and look forward to our continued partnership in 2012.
    Wishing you a successful and prosperous New Year.
    Yours sincerely,


    PayPal Business Support

  2. تعداد تشکر ها ازStarSoheil به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خرید و فروش دلار وب مانی با بهترین قیمت - Payment24
    توسط StarSoheil در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: February 8th, 2014, 14:39
  2. payment24.us قیمت جدید ارز
    توسط persiantools در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 21st, 2013, 14:23

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •