با سلام خدمت شما
1. ما از طریق خارج از کشور این کار رو انجام میدیم.
2. دقیقا متوجه منظورتون نشدم.
طی این چند ساعتی که از پست بنده گذشته خیلی از دوستان لطف کردن و با ایمیل هاشون به ما دلگرمی دادن که همین جا هم جا داره ازشون تشکر کنم. خیلی خوبه که ما یاد بگیریم وقتی کسی برای هزینه و وقت مشتری احترام قائله بجای تخریب اون شخص در عوض حمایت کنیم. ولی متاسفانه سیستم کاری ایران این طوره که همیشه باید طرف کسی رو گرفت که از همه ارزون تر میده و اونی که نسبت به اون افراد قیمتش بالاتره میشه کلاهبردار ! دیگه کاری نداریم بعدش ممکنه چه اتفاقی بیفته. خوب یادمه چند ماه پیش که ایمیلی پیرامون اکانت پی پالمون به مشتریان زدیم صرفا جهت اینکه بیش از گذشته از کار با ما مطمئن باشن ، در کنار پیام های تبریک شاهد دریافت پیام هایی از این دست بودیم که "آقا داره کلاس میزاره" ، "داره منت میزاره" ، "داره خالی میبنده" و ... متاسفانه ماها عادت کردیم که همیشه دیدمون نسبت به گفته های همدیگه منفی باشه مگر خلافش ثابت بشه. ولی دیگه برای بنده تجربه شده که از این بعد اگر برای هر چیزی مدرک و دلیل آورده بشه هضمش برای بقیه خیلی راحت تره!
تعدادی از ایمیل هایی که از طرف کمپانی پی پال در رابطه با اون قضیه برای ما ارسال شده جهت شفاف سازی ( توجه کنید اکانت ما business نیست ، بلکه شخصی است ولی بدلیل گردش مالی بالا ... ) :
Dear ***** Shahidian,
I am emailing you as upon review of your PayPal account it came to my attention there is a decrease in your monthly sales volume for this month. I would appreciate if you would like to discuss the activity on your account and advise if this would be considered normal activity for this time of year or is this due to another reason that I can help you with.
Thank you for your time.
Yours sincerely,
Olga
Business Support Department
PayPal
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349
Mr. Shahidian, firstly let me apologize for any inconveninece that this situation might have caused you.
May I advise for the future that your PayPal account is flagged for Business Support where account issues are dealt with a priority. If you need any assistance in the future please do not hesitate contacting me.
In case if we need contacting you by phone it will be necessary that phone number is registered on the account. Alternatively our email services are also always available.
I would like to use this opportunity to thank you for your cooperation and whish you success in your business.
Thanks for choosing PayPal.
Dear ******* Shahidian,
We would like to take this opportunity to thank you for partnering with us throughout 2011. We would also like to remind you that your Business Support Team will be here to support both you and your business throughout this holiday season.
If you need to contact us, you can do so Monday – Friday, 9:00am – 5:30pm. Our contact details are available by clicking the ‘Contact Us’ link at the bottom of any PayPal web page.
We appreciate your business and look forward to our continued partnership in 2012.
Wishing you a successful and prosperous New Year.
Yours sincerely,
PayPal Business Support