پیش شماره تلفن؟بچه ها کسی میدونه که میشه برای پایگاه (هشتم شکاری) اصفهان adsl یا وایرلس گرفت یانه؟
پیش شماره تلفن؟بچه ها کسی میدونه که میشه برای پایگاه (هشتم شکاری) اصفهان adsl یا وایرلس گرفت یانه؟
آبنوس انفورماتیک {ارائه خدمات میزبانی وب ثبت دامنه سرور مجازی و اختصاصی}دارای 20 سال سابقه فعالیت - کانال تلگرام - ارتباط در تلگرام
چرا؟
به دلایل زیر (مربوط به ADSL مخابرات)
1) به انحصار کشیدن سرویس دهی ADSL در بسیاری از مناطق کشور
2) عدم توانایی در ارایه سرویس به مشترکان جدید در حالی که اجازه سرویس دهی به شرکت های دیگر را هم نمی دهد !
3) راه اندازی سایتی پرمشکل (http://217.219.5.9/scpluto) با صرف 250 میلیون تومان (از کیسه بیت المال)
4) قطعی های مکرر سرویس
5) افت شدید سرعت در بسیاری از مواقع
6) حذف اینترنت شبانه رایگان برخلاف نظرسنجی که در سایت خودشان (سامانه سرویس دهی به مشترکین) انجام داده بودند ، که بیش ار 65 درصد به باقی ماندن آن رای داده بودند.
همه این ها به کنار و محاسبه دوبل و سوبل آپلود و دانلود که در عکس های زیر به وضوح مشخص هستند تنها یک نمونه از محاسبات اشتباهی هستند که ما با آنها برخورد داشته ایم.
اگر شما هم مقادیر ستون های بارگیری و بارگزاری را جمع بزنید متوجه خواهید شد که سطرهای تکراری در جمع کل حساب شده اند.
ناگفته نماند که طی تماس های مکرری که با بخش به اصطلاح پشتیبانی مخابرات داشتیم جوابی که از 3 اپراتور عزیز دریافت کردیم این بود که بدون اینکه از این مطلب تعجب کنند و حتی یک نگاهی به پنل بیاندازند می گفتند که کاری از دستشان بر نمی آید و فقط می توانند شارژ کنند !!!
مخابرات با قطع سرویس ADSL مشترکین برخی از مناطق که از شرکت های دیگری همچون صبانت اشتراک داشتند، آن ها را مجبور به استفاده از سرویس افتضاح خود نموده است !
شکایت هایی هم به صورت کتبی به بازرسی مخابرات ارائه شده است، ولی همانطور که انتظار می رفت به خاطر اینکه بازرسی مخابرات (طبقه گفته یکی از مسئولین فنی مخابرات) 5% از کل سهام مخابرات را در اختیار دارد، و به دلایلی دیگر شکایت های ما بی نتیجه ماند. مثل این است که داور یک مسابقه فوتبال از برد یک تیم نفع ببرد !
لینک تصاویر پنل بهترین مرجع تخصصی نیازمندی های ایران | agahiPardaz.com***ی های مخابرات !
حال خودتان قضاوت کنید.
---------- Post added at 06:37 PM ---------- Previous post was at 06:36 PM ----------
به جای ADSL مخابرات از صبانت سرویس بگیرید
چرا؟
به دلایل زیر (مربوط به ADSL مخابرات)
1) به انحصار کشیدن سرویس دهی ADSL در بسیاری از مناطق کشور
2) عدم توانایی در ارایه سرویس به مشترکان جدید در حالی که اجازه سرویس دهی به شرکت های دیگر را هم نمی دهد !
3) راه اندازی سایتی پرمشکل (http://217.219.5.9/scpluto) با صرف 250 میلیون تومان (از کیسه بیت المال)
4) قطعی های مکرر سرویس
5) افت شدید سرعت در بسیاری از مواقع
6) حذف اینترنت شبانه رایگان برخلاف نظرسنجی که در سایت خودشان (سامانه سرویس دهی به مشترکین) انجام داده بودند ، که بیش ار 65 درصد به باقی ماندن آن رای داده بودند.
همه این ها به کنار و محاسبه دوبل و سوبل آپلود و دانلود که در عکس های زیر به وضوح مشخص هستند تنها یک نمونه از محاسبات اشتباهی هستند که ما با آنها برخورد داشته ایم.
اگر شما هم مقادیر ستون های بارگیری و بارگزاری را جمع بزنید متوجه خواهید شد که سطرهای تکراری در جمع کل حساب شده اند.
ناگفته نماند که طی تماس های مکرری که با بخش به اصطلاح پشتیبانی مخابرات داشتیم جوابی که از 3 اپراتور عزیز دریافت کردیم این بود که بدون اینکه از این مطلب تعجب کنند و حتی یک نگاهی به پنل بیاندازند می گفتند که کاری از دستشان بر نمی آید و فقط می توانند شارژ کنند !!!
مخابرات با قطع سرویس ADSL مشترکین برخی از مناطق که از شرکت های دیگری همچون صبانت اشتراک داشتند، آن ها را مجبور به استفاده از سرویس افتضاح خود نموده است !
شکایت هایی هم به صورت کتبی به بازرسی مخابرات ارائه شده است، ولی همانطور که انتظار می رفت به خاطر اینکه بازرسی مخابرات (طبقه گفته یکی از مسئولین فنی مخابرات) 5% از کل سهام مخابرات را در اختیار دارد، و به دلایلی دیگر شکایت های ما بی نتیجه ماند. مثل این است که داور یک مسابقه فوتبال از برد یک تیم نفع ببرد !
لینک تصاویر پنل بهترین مرجع تخصصی نیازمندی های ایران | agahiPardaz.com***ی های مخابرات !
حال خودتان قضاوت کنید.
آقا این دوستانی که میگن شاتل ، شاتل . من الان سه ساله که دارم از سرویس هاس شاتل استفاده می کنم . اوایل واقعا خوب بود حتی تا مهرماه سال 1390 هم می شد گفت یه سر و گردن از بقیه ی شرکت های ارائه دهنده اینترنت بالاتر بود ولی نمی دونم یک دفعه چی شد که برداشت یه سری از سرویس هاش رو منحل کرد و قسمت پاسخگویی و پشتیبانی اش هم یک دفعه به شدت افت کرد .
مثلا قبلا من سرویس 1024 شش ماهه ازشون خردیده بودم روزانه سرعتم 230 تا 260 بود و شبانه هم تقریبا نزدیک 120 تا 130 بود . بعدش یهو اواسط سرویس دیدم که شبا دیگه نمی تونم دانلود کنم و سرعتم در طول ساعت های 1 تا 8 صبح به کمتر از 5 کیلوبیت میرسه . زنگ زدم که ببینم مشکل چی هست که بعد از ده بار تماس با دفتر اصفهان و صد بار شنیدین آهنگ انتظار نتونستم آخر دست با پشتیبان فنی صحبت کنم رفتم توی سایت و از طریق پشتیبان آنلاین مشکل رو مطرح کردم متن زیر متن مکالمه است :
پشتیبان : چون شما چند شب پشت سر هم دانلود داشتی مشمول قانون Fair User Policy شدی .
من : خوب این حالا یعنی چی ؟
پشتیبان :یعنی این که تا یه مدت ( که معلومم نیست چقدره ؟! ) سرعت شما محدود میشه تا حق بقیه ی کاربرا محفوظ باشه .
من : مگه شما توی قراردادتون ننوشتید که در سرعت های شبانه هیچ محدودیتی اعمال نمی شه و کاربرا این سرعت رو به صورت اشتراکی استفاده می کنن ؟ ( و حتی موقع سفارش سرویس به من گفته شد که سرعت شبانه نصف سرعتیه که برای روزانه سفارش می دم. )
پشتیبان : چرا، الانم همینطوره فقط ما شما رو به خاطر مصرف زیادتون انداختیم توی گروه کاربران پر مصرف ( گروه کاربرا به اون 9 نفر دیگه ای می گن که اینترنتشون با شما شیره . طبق قانون مخابرات شرکت ها می تونند وقتی به یک کاربر سرعت های بیشتر از 128 کیلوبیت میدن این سرعت رو بین یک گروه کاربری 10 نفره تقسیم کنند . که بهش می گن ضریب اشتراک ) و تا وقتی مصرفتون پایین نیاد همونجا می مونید .
من: آخه بابا ما که گاگول نیستیم ، این چه گروه کاربران پر مصرفیه که درست سر ساعت 1 شب شروع می کنن به دانلود و 8 صبح دانلودشون تموم می شه (دقیقا سر ساعت 1 شب سرعت من از 2 مگابیت می شد 5 کیلوبیت ) و تازه اگرم باشه پس سرعت 2 مگابیت باید بین 10 نفر شیر بشه که اونوقتم سهم من می شه 200 کیلوبیت ولی من الان با سرعت 5 کیلوبیت در ساعات 1 تا 8 وصل می شم و حتی نمی تونم ایمیلم رو باز کنم .
پشتیبان : به هر حال ما این کار رو برای حفظ حقوق مشتری هامون باید انجام بدیم ! و شما هم اگه دانلود شبانه نداشته باشید تا چند وقت دیگه به همون گروه قبلی بر می گردید .
منم که حالم گرفته شده رفتم کلی گشتم توی سایتشون تا تونستم این قانونه رو پیدا کنم ، می تونید از اینجا متن قانون رو بخونید . بعد که خوندمش می بینم اولا که بزرگترین مشکل این قانون اینه که معلوم نیست به چی میگه مصرف زیاد ! یعنی آقا ما هر چی دلمون خواست می تونیم به شما تحمیل کنیم . حالا بعضی وقتا 1 گیگ ، بعضی وقتا 10 گیگ . هر چی دلمون خواست! و مشکل بزرگ دومش هم اینه که اصلا این قانون مال سرویس های ART شرکت شاتله نه سرویس های اقتصادی یا همون ECO . رفتم قراردادم رو آوردم هرچی می گردم می بینم همچیم چیزی توش نیست . زنگ زدم به پشتیبانی تهران قضیه رو گه گفتم می گه بعله به تازگی این قانون برای همه ی سرویس های شرکت اعمال می شه !
آخه بی شرفا اولا که وقتی یه قانونی بعد از یک قرار داد تصویب می شه شما طبق قانون اساسی کشور حق ندارید اون رو روی قرار دادهای قبلی تون اعمال کنید و ثانیا باید توی سایتتون اعلام کنید . آقا یه وقت یه نفر اصلا به خاطر شبانه میاد از شما سرویس می خره ( که البته هنوزم که هنوزه این رو در سایتشون اعلام نکردن ) وگر نه که مریض نیست سرویس های تقریبا دو برابر قیمت شما رو بخره . مثلا الان نوین نت داره سرویس های 128 کیلوبیتش رو ( که تا 2 مگابیت سرعتشون بازه ) برای شش ماه با 21 گیگ حجم میده 41 تومن اونوقت شاتل همین سرویس رو با 10 گیگ حجم می ده 52 تومن ! بعدم هی میاد همون حجم خودمون رو با منت و پروموشن و کوفت و زهر مار دوباره می فروشه به خودمون . یعنی اگه شما یه سرویس معادل نوین نت بخواین از شاتل بگیرین باید نزدیک 100 تومن پول بدید . ( 10 گیگ به قیمت هر گیگ 5100 تومن اضافه باید بخرید ! ) تازه هر وقت مدت دوره اتون هم تموم می شه ( مثلا اگه شش ماهه خریده باشید هر وقت شش ماهتون تموم شد ) هرچقدر از حجمتون که مصرف نکره باشین می پَره در صورتی که توی شرکت های دیگه مثل پارس آنلاین و نوین نت در صورتی که به موقع هزینه ی شارژ رو بدین حجم باقی مونده تون منتقل می شه به دوره بعد .
توی این قضایای مملکتی هم که مام مثل همه . قشنگ از روز اول تا روز آخرش همه چیزمون قطعه ! زنگم که می زنی طرف فقط دلداریت میده .
خلاصه که من کفری شدم اساسی . آقا من نمی دونم کدوم سرویس خوبه ولی خدا وکیلی این شاتله اساسی مردمو سرکیسه کرده حالا حالاهام پایین بیا نیست .
من دیروز مخابرات سفارش دادم و امروزم سعی کردم که سرویس شاتلم رو لغو کنم که طبق روال معمول مسئول واحد فروششون رفته بودن خونه ! و گفتن شنبه با هاشون تماس بگیرم . ولی من یکی که دیگه کلاهمم بیوفته طرف شاتل برش نمی دارم . و امیدوارم به زودی چوب این کلاه بردای هاشون رو بخورن . شمام اگه رفتین طرف شاتل مواظب باشین که اینا تازگی یه قرارداد جدیدم تنظیم کردن که از قرارداد ترکمن چای ننگین تره ! برداشتن یه برگه A5 به قرار داد قبل اضافه کردن که آی ملت از این تاریخ به بعد شاتل می تونه هر تغییری رو در سرویس هاش بدون هماهنگی با مشتری اعمال کنه و اصلا هم سرعت سرویس رو ضمانت نمی کنه علی الخصوص شبانه اش رو و البته جالب تر از همه هنوزم چیزی از اون قانون Fair user policy نگفته !
هرچند شرکت های دیگه ام کیفیتشون بدتر از شاتل نباشه بهتر نیست ولی حداقل دل آدم نمی سوزه که دو سه برابر پول تو پاچش کردن . ( من خودم چون الان می خوام برای کنکور ارشد بخونم و بعدشم باید برم سربازی ، مخابرات گرفتم ، چون مصرفم زیاد نیست و مخابرات هم خوبیش اینه که اول مصرف می کنی و بعد پولشو میدی یعنی در واقع چیزی به تو تحمیل نمی شه و هزینه ی نصب هم نداره . ولی اگه بعدا بخوام اینترنت بگیرم شنیدم که سرعت های شبانه ی پارس آنلاین و نوین نت توی محله ی ما خوبه . احتمالا یکی از اونا می گیرم . البته تا ببینیم چی تا اون موقع میاد . )
آخی سبک شدم ! ترکیدم از بس هر چی بهمون ظلم کردن هیچی نگفتیم !
در ضمن یه نکته ی فوق العاده مهم برای خرید سرویس های ADSL :
سرعت سرویس های ADSL بستگی شدیدی به محله ای داره که می خواین استفاده کنید . چون طبق همون قانون ضریب اشتراک بود که گفتم ، سرعت اینترنت توی مرکز مخابراتی هر محله بین کاربرا تقسیم میشه . مثلا الان پارس آنلاین تازه اومده توی محله ی ما و سر جمع فکر نمی کنم 100 تا کاربر داشته باشه . همسایه ما که از پارس آنلاین یه 128 گرفته سرعت روزانه اش 250 است و شبانه اش 130 تا 140 ولی توی همین محله صبانت و شاتل پورت خالی ندارن و سرعت شبانه ی صبانت 5 کیلوبیته !
پس قبل از خرید حتما حتما حتما از کسانی که دور و اطراف شما ADSL دارن تحقیق کنید .
ویرایش توسط mastermind2008 : February 16th, 2012 در ساعت 22:28
درود
دوستان چه طوری میشه فهمید کدام مراکز پشتیبانی میشه ؟
یادم یه بار فتم نمایشگاه شرکت مخابرات اومده بود . اونجا یه خانمی شماره را میزد تو یه سایت و میگفت که منطقه پشتیبانی میکنه یا نه . شما ادرس اون سایت را ندارید ؟
دوره شاه اینترنت کجا بود آخه؟ دیال آپ چی بود؟ چه برسه به adsl....
یه چیز بگو لا اقل جور در بیاد
---------- Post added at 12:03 AM ---------- Previous post was at 12:01 AM ----------
-مخابرات اصفهان.
---------- Post added at 12:08 AM ---------- Previous post was at 12:03 AM ----------
��-�مخابرات اصفهان.
×××××××××××××××××
دوستان من با سرویس مخابرات ، شاتل ، ندا گستر و صبانت کار کردم خدمات دهی و سرویس هیچ کدوم مثله شاتل نمیشه
مخابرات هم اوایل عالی بود ولی وقتی سرویس 2030 اضافه کرد یه جورایی به مشتریای قدیمیش بد کرد سرعت خیلی مواقع کم میشه
جالب تر از همه پشت خط ماندن برای گرفتن پشتیبانی هست که بعضی مواقع تا 30 دقیقه هم طول میکشه:دی اینکه میگه شما نفر ... هستید حداقل مدت انتظار فلان دقیقه است واقعا اعصاب خورد کنه
ویرایش توسط ilmavps : March 6th, 2012 در ساعت 01:43
من هم تازگیا دارم از اینترنت مخابرات استفاده میکنم، میشه گفت نقاط قوت خوبی داره ولی بعضی جا ها هم خیلی ضعیف عمل میکنه !!
گاهی سرعتش خوبه گاهی هم تا چند روز قطع هستش با این حال به خیلی ها بیش از توانشون دارند سرویس میدند و خود این کار باعث کم شدن سرعت هم میشه و از طرف دیگه شرکت ها خصوصی نمیتونند بیاند تویه بعضی از مراکز مخابراتی تا سرویس ارایه بدند
من امروز با پشتیبانی تماس گرفتم 30 ثانیه منتظر موندم ولی همیشه این جور نیست!
ولی خوبیش اینه که دیگه مثله قدیما سرعت 128 تا 512 یا بیشتر دیگه نیست همشون یه جوره و پهنای باندشون تا 2 مگ هستش!!
و برای تمدید و شارژ آنلاین حساب و مشاهده گزارش های پهنای باند و اتصالاتتون میتونید برید به این سایت http://217.219.5.9/scpluto/
"این تجربه ی تا حالای من با کار کردن با سرویس adsl اصفهان"
b-)
ویرایش توسط microcosm : May 11th, 2012 در ساعت 10:24
df
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)