نقل قول نوشته اصلی توسط shahmoradi نمایش پست ها
من امروز دیگه قاطی کردم زنگ زدم 25 دقیقه با کارشناس بخش فروش صحبت کردم من رو قانع کرد که رانژه کردن خط دست مخابرات است و ما نمی توانیم کاری بکنیم
مخ من رو تیلیت کردن که شاتل مقصر نیست و مربوط به مخابرات میشه
حالا من این وسط چی کار کنم؟ با 128 کیلوبایت وایمکس هم نمیشه تکان خورد با این اوضاع قطعی https
برو یه نامه از نمایندگی بگیر خودت برو مخابرات اگه آشنایی توی مخابرات داری برو بهش بگو پیگیر کارت باشه اگه نه برو تو اتاق رئیس مخابرات و اول خیلی محترمانه باهاش صحبت کن ببین درخواستت کی به مخابرات ارسال شده و چرا رسیدگی نشده نشده