اگه به خاطره اون ۵ تا ۵۰ تومن ، ۳۰۰ تا مشتریتون ناراضی بشن در صورت بروز مشکل تحریم ، اون موقع چی ؟
بازار هاست رقابتی هست و با یک گزارش میشه رقیب هارو کنار زد . هیچ وقت هم همه "fairplay" بازی نمیکنند .
دوستان اگر وخامت تحریم در این مورد رو بتونن به کاربر برسونند کار برها هم با رضایت "directadmin" استفاده خواهند کرد . مادامی که ما مشکله تحریم رو کوچیک جلوه بدیم و زیبایی سی پانل رو بزرگ بکنیم ، مشتری هم همونو خواهد دید
باز هم اعتقاد دارم دوستانی که برای خودشون ، کارشون ، مشتریهاشون احترام قائلن باید خطر تحریم رو جدی بگیرند و در انتخابشون تجدید نظر بکنند .