من علاقه ای به حاشیه پردازی ندارم . ولی کاش شما هم تیکت ها رو کامل میگذاشتید ...
کاش شما هم تیکت های مربوط به سرور هلند ما رو میزاشتید ... سر دووندن های ما رو نشون میدادید به دوستان ... بعد من هم تاپیکی که خودتون در مورد مشکل سرور هلند ارسال کردید رو لینکش رو قرار میدادم ...
در ضمن آقای هوشیار عزیز ، کاش توی اون اسکرین شات هایی که گرفتی به غیر از ساعت ، تاریخ رو هم با خط قرمز مشخص میکردی ... تیکت اول و دومی که اسکرین شات گرفتید در کل یک تیکت هست ! که دو روز معطل شدیم . تیک دوم هم که در ادامه آوردم 2 روز هست ... و آیا این ها همه اسکرین شات هایی هست که شما دلیلی بر پشتیبانی قدرتمندتون میدونید ؟
شما تیکت هایی که خودتون انتخاب کردید 2 روز طول کشیده شده تا پاسخ بدین ، اگر ما تیکت میخواستیم نشون بدیم که هیچی ...
http://www.webhostingtalk.ir/f34/32230/#post303404
این تاپیک هم محض اون گفته بالایی ...
در مورد دوستانی که دلیل میارن برای این عدم پاسخگویی هم بگم که وقتی شما دو روز سرورتون مشکل داشته باشه ضرر نمیکنید که از ما انتظار دارید صدامون در نیاد ؟






