100% تایید میشه ....
***ترین ....مذخرفترین ...(هر چیزه منفی بگید) در بین شرکت های اینرتنتی ایرانسل هست....
به غیر از موارد ذکر شده:
پشتیبانی موقعی ارزش داره که همون موقع مشکل رو حل کنه....اپراتور میگفت تا 24 ساعت دیگه تماس میگیرند .... طی 10 روز روزی 3 4 باز زنگ میزدیم...تا بالاخره روز 11هم از netowrk زنگ زدن و هی طرف میگفت مودم رو ببر بالا سرت ...2 درجه بچرخون ....اون صفحه ای که آنتن داخلی داره بگیر به سمت قبله ...اگر نشد فلان کن.....فقط میخواست بپیچونه ...آخرشم تماس قطع شد :| ...
فرداش زنگ زدم ...گفت تیکت شما حل شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه جوش آوردیم و ادامه قضایا کشید به سرپرست....
در حدی که شماره من توی سیستم ایرانسل (700 و 707) بلک لیست شد.
بعد از پیگیری های مکرر که با اینکه تمامی اپراتورها منکر وجود سیستم بلک لیست در ایرانس میشدن....از بازرسی و حراست تماس گرفتند و گفتند شماره شما به دلیل عدم رعایت ادب بلک لیست شده ! ...
اینکه من حقی ندارم با هر وضعیتی که سرویس شرکت داره با اپراتور بد صحبت کنم ....
در صورتی که ما هیچ توهینی به شخص اپراتور نکردیم و فقط target خود شرکت بود :دی
در نهایت تمام لوگ های ما در سیستم پشتیبانی ایرانسل مبنی بر تیکت های کیفیت بد سرویس دهی حذف شد ! ....شماره تیکت میگفتیم ...طرف میگفت همچین تیکتی برای شما ثبت نشده !
در کل در شرکت ایرانس هیچ حقی برای مشتری وجود نداره و فقط ملاک شرکت هست ! ....از نبود سیستم اعلام شکایت و انتقادات و پیشنهادات مشخص هست
تنها لینک موجود شکایات هست که اونم برای رفع کوتی هست !
موفق باشید.





 
			
			 
  
 
 پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل
 پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل
				 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول