صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

  1. #1
    عضو دائم mohsen1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    ایران - تهران ...
    نوشته ها
    1,143
    تشکر تشکر کرده 
    1,225
    تشکر تشکر شده 
    2,398
    تشکر شده در
    1,163 پست

    پیش فرض افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    یه زمانی ایرانسل اعلام کرد که مودم تخفیفی داره به قیمت 40000 تومان.ما هم خــــر شدیم رفتیم خریدیم!
    یادمه که طرح 1 گیگ در ماه رو انتخاب کردم با کمک اپراتور ! ولی بعد دیدیم که طرح 3 گیگ در ماه انتخاب شده!!! این بماند. بعد که اومدن و فعال کردن برامون و بعد از نصب سرویس ، فکر کنم 24 ساعت گذشت تا فعال شد.از اون موقع تا الان مشکلاتی در سیستم و سرویس دهی بوده که به جزء اون ها رو توضیح میدم تا بقیه دوستان حواسشون رو جمع بکنن.

    مورد اول - محدودیت سرعت :

    به کاربران خانگی بیشتر از 128 مگابیت نمیدن! سرعت هم از 18 کیلوبایت بیشتر نمیشه! و اگه بخوای سرعت بیشتر داشته باشی حتما باید شرکت باشی یا معرفی نامه داشته باشی یا دانشجو باشی یا ... ! و شدیدا رو این قضیه سخت گیرن. شرکت های خصوصی adsl رو این موارد سخت نمیگیرن ولی اینا ... .

    مورد دوم - عدم امکان تغییر سرویس به سرویس پایین تر

    به اشتباه و یا با راهنمایی اشتباه اپراتور ، ما سرویس دیگه ای رو تهیه کردیم ولی وقتی خواستیم برای ماه بعدی سرویس 1 گیگ در ماه رو فعال کنیم گفتن امکانش نیست.و فقط شما می تونی پلن های بالاتر رو انتخاب کنی نه پایین تر!!!در حالی که من مصرف ماهانه ام حدود 1 تا 1.5 گیگ بوده و عملا هر ماه حجم اضافه و هزینه اضافه میدادم ولی اینا قبول نکردن.
    (نکته : بنده در محل کار دسترسی به اینترنت پرسرعت دارم و تهیه این سرویس به عنوان مکمل برام بود تا در روزهای تعطیل و نیز شب ها هم دسترسی به نت داشته باشم.)

    مورد سوم- پشتیبانی افتضاح!

    پشتیبانی 24 ساعته دارن ولی در عمل یه مشت ربات سخنگو اونور گذاشتن!

    سلام ... هستم چطوز می تونم کمکتون کنم؟
    بله
    بله
    ویندوزتون چیه؟
    مرورگرتون چیه؟
    بله مشکلتون ثبت شد ظرف 24 ساعت دیگه با شما تماس می گیرن.
    سوال دیگه ندارید؟
    روز خوبی داشته باشید
    خدانگهدار.


    یادمه یه بار مجبور شدم صدام رو بلند کنم (بعد از اینکه 48 ساعت گذشت و مشکلم حل نشده (کسی تماس نگرفت) ) تا اینکه کسی زنگ زد. من در محل کارم بودم که طرف زنگ زد و گفت باید پشت سیستم باشیم برای بررسی تنظیمات .من گفتم ساعت 3 بعد از ظهر میرسم خونه تا تنظیمات رو چک کنیم. اونم گفت ساعت سه زنگ می زنم. ساعت 3 خونه بودم تلفنم زنگ نخورد تا 4:10 دقیقه!!! بعد خانمی زنگ زدن و یکبار دیگه تنظیمات مودم رو تلفنی گفتن و انجام دادم! موندم که این اپراتور که اولین بار باهاش صحبت کردم لال بود که بگه ممکنه مشکل از تنظیمات مودم هست و یه بار دیگه مودم رو تنظیم کنید تا الکی دو سه روز الاف نباشم !!!؟

    مورد چهارم - قطعی های مکرر

    وقتی قطعی در شبکه رخ میده و باهاشون تماس میگیری میگن تابحال مشکلی گزارش نشده!!!بعد گویا وقتی 10 بیست نفر زنگ می زنن می گن آقا ارتباطمون قطع شده تازه آقایون به جنب و جوش میوفتن و از این به بعد به تماس گیرنده ها می گن شبکه قطع هست و ... !
    اخیرا هم که رکورد های یک شبانه روز هم داشتن و طبق ادعاشون در حال بروزرسانی بودن!و این بروزرسانی در عرض 2 هفته سه بار انجام شده!!!

    مورد پنجم- پرتال کاربری

    در یک کلام مزخرف! کاملا گنگ ! حتی فونت بعضی قسمت هاش هنوز arial هست و تاهوما نشده./
    کاملا گیج کننده هست. واقعا جایی واسه حرف زدن نداره.

    مورد ششم - پرداخت آنلاین

    این رو وقتی احساس می کنی که امروز می خوای سرویس رو تمدید کنی. اینترنت نداری!فقط به پرتال دسترسی داری و صفحه پرداخت بانک. پرداخت رو که کردی ممکنه تا 24 ساعت طول بکشه که تایید بشه و این یعنی فاجعه ... .
    یادمه از آسیا تک یه آی پی م خواستم بخرم از زمانی که تلفن زدم برای درخواست و فاکتور ایجاد شد تا پرداخت کردم و آی پی فعال شد نهایت 3 ساعت طول کشید!!! حالا خودتون مقایسه کنید...

    مورد هفتم- نحوه تغییر سرویس

    تغییر سرویس فقط باید در سه روز آخر ماه درخواست داده بشه و امکان تغییر سرویس در طول ماه نیست و اگه این سه روز بگذره شما باید تا آخر ماه بعدی سرویست رو تمدید کنی و آخر ماه بعد درخواست تغییر سرویس رو بدی.

    مورد هشتم - هزینه بالای تعرفه مصرف آزاد نسبت به بقیه سرویس ها

    شما در حالت مصرف آزاد برای یک گیگ در ماه 10000 تومان باید هزینه کنی یا یک گیگ حسابت رو یکجا شارژ کنی و 7000 تومان بپردازی.در این حالت شما اگه مودم سیم کارتی بخری می تونی با 10000 تومان در ماه سرویس نامحدود داشته باشی ... (کاش مودم سیمکارتی به جای وایمکس خریده بودم...) یا مخابرات 128 کیلوبیت رو 9900 تومان در ماه میده اونم با مصرف نامحدود حالا خودتون می تونید مقایسه کنید.


    مورد نهم ....


    دیگه حال ندارم ادامه بدم.
    در کل سراغ وایمکس ایرانسل نرید که نمی ارزه.

    موفق و پیروز باشید
    فروش دامنه های رند و با ارزش - بسیار ارزان
    برای خرید کلیک کنید

  2. تعداد تشکر ها ازmohsen1 به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو دائم shivahost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    2,477
    تشکر تشکر کرده 
    1,371
    تشکر تشکر شده 
    4,137
    تشکر شده در
    2,773 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    یک نکته مهم: من داشتم و نورتون آنتی ویروس من هر چند دقیقه یک attack را بلوک می کرد! رفتم پس دادم!

  5. تعداد تشکر ها از shivahost به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو انجمن agarb98 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    Istanbul
    نوشته ها
    334
    تشکر تشکر کرده 
    174
    تشکر تشکر شده 
    723
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    محسن جان من از وایمکس خودم بسیار راضی هستم
    512 دارم و 100 دانلود میکنم
    (پرداخت های بین المللی با کمترین کارمزد انجام میشود)
    SamiiiPv@Outlook.com


  7. #4
    عضو دائم j4b3r آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,359
    تشکر تشکر کرده 
    460
    تشکر تشکر شده 
    2,996
    تشکر شده در
    1,873 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    منم که ۱ سال و نیم دارم هم ۵۱۲ هم ۱ مگ نا محدود کاملا راضی بودم
    البته بسته به منطقه ای داره که استفاده می کنید
    با ۵۱۲ ۶۴ دانلود داشتم با ۱ مگ هم ۱۲۸ ضمن اینکه سرعت ۱ مگ نامحدود همیشه ثابت بود
    و فکر کنم تا ۸۰ گیگ هم دانلود کردم تو یک ماه

  8. تعداد تشکر ها از j4b3r به دلیل پست مفید


  9. #5
    عضو انجمن CityKala.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    ایالات متحده تهران
    نوشته ها
    777
    تشکر تشکر کرده 
    215
    تشکر تشکر شده 
    1,171
    تشکر شده در
    880 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen1 نمایش پست ها
    یه زمانی ایرانسل اعلام کرد که مودم تخفیفی داره به قیمت 40000 تومان.ما هم خــــر شدیم رفتیم خریدیم!
    یادمه که طرح 1 گیگ در ماه رو انتخاب کردم با کمک اپراتور ! ولی بعد دیدیم که طرح 3 گیگ در ماه انتخاب شده!!! این بماند. بعد که اومدن و فعال کردن برامون و بعد از نصب سرویس ، فکر کنم 24 ساعت گذشت تا فعال شد.از اون موقع تا الان مشکلاتی در سیستم و سرویس دهی بوده که به جزء اون ها رو توضیح میدم تا بقیه دوستان حواسشون رو جمع بکنن.

    مورد اول - محدودیت سرعت :

    به کاربران خانگی بیشتر از 128 مگابیت نمیدن! سرعت هم از 18 کیلوبایت بیشتر نمیشه! و اگه بخوای سرعت بیشتر داشته باشی حتما باید شرکت باشی یا معرفی نامه داشته باشی یا دانشجو باشی یا ... ! و شدیدا رو این قضیه سخت گیرن. شرکت های خصوصی adsl رو این موارد سخت نمیگیرن ولی اینا ... .

    مورد دوم - عدم امکان تغییر سرویس به سرویس پایین تر

    به اشتباه و یا با راهنمایی اشتباه اپراتور ، ما سرویس دیگه ای رو تهیه کردیم ولی وقتی خواستیم برای ماه بعدی سرویس 1 گیگ در ماه رو فعال کنیم گفتن امکانش نیست.و فقط شما می تونی پلن های بالاتر رو انتخاب کنی نه پایین تر!!!در حالی که من مصرف ماهانه ام حدود 1 تا 1.5 گیگ بوده و عملا هر ماه حجم اضافه و هزینه اضافه میدادم ولی اینا قبول نکردن.
    (نکته : بنده در محل کار دسترسی به اینترنت پرسرعت دارم و تهیه این سرویس به عنوان مکمل برام بود تا در روزهای تعطیل و نیز شب ها هم دسترسی به نت داشته باشم.)

    مورد سوم- پشتیبانی افتضاح!

    پشتیبانی 24 ساعته دارن ولی در عمل یه مشت ربات سخنگو اونور گذاشتن!

    سلام ... هستم چطوز می تونم کمکتون کنم؟
    بله
    بله
    ویندوزتون چیه؟
    مرورگرتون چیه؟
    بله مشکلتون ثبت شد ظرف 24 ساعت دیگه با شما تماس می گیرن.
    سوال دیگه ندارید؟
    روز خوبی داشته باشید
    خدانگهدار.


    یادمه یه بار مجبور شدم صدام رو بلند کنم (بعد از اینکه 48 ساعت گذشت و مشکلم حل نشده (کسی تماس نگرفت) ) تا اینکه کسی زنگ زد. من در محل کارم بودم که طرف زنگ زد و گفت باید پشت سیستم باشیم برای بررسی تنظیمات .من گفتم ساعت 3 بعد از ظهر میرسم خونه تا تنظیمات رو چک کنیم. اونم گفت ساعت سه زنگ می زنم. ساعت 3 خونه بودم تلفنم زنگ نخورد تا 4:10 دقیقه!!! بعد خانمی زنگ زدن و یکبار دیگه تنظیمات مودم رو تلفنی گفتن و انجام دادم! موندم که این اپراتور که اولین بار باهاش صحبت کردم لال بود که بگه ممکنه مشکل از تنظیمات مودم هست و یه بار دیگه مودم رو تنظیم کنید تا الکی دو سه روز الاف نباشم !!!؟

    مورد چهارم - قطعی های مکرر

    وقتی قطعی در شبکه رخ میده و باهاشون تماس میگیری میگن تابحال مشکلی گزارش نشده!!!بعد گویا وقتی 10 بیست نفر زنگ می زنن می گن آقا ارتباطمون قطع شده تازه آقایون به جنب و جوش میوفتن و از این به بعد به تماس گیرنده ها می گن شبکه قطع هست و ... !
    اخیرا هم که رکورد های یک شبانه روز هم داشتن و طبق ادعاشون در حال بروزرسانی بودن!و این بروزرسانی در عرض 2 هفته سه بار انجام شده!!!

    مورد پنجم- پرتال کاربری

    در یک کلام مزخرف! کاملا گنگ ! حتی فونت بعضی قسمت هاش هنوز arial هست و تاهوما نشده./
    کاملا گیج کننده هست. واقعا جایی واسه حرف زدن نداره.

    مورد ششم - پرداخت آنلاین

    این رو وقتی احساس می کنی که امروز می خوای سرویس رو تمدید کنی. اینترنت نداری!فقط به پرتال دسترسی داری و صفحه پرداخت بانک. پرداخت رو که کردی ممکنه تا 24 ساعت طول بکشه که تایید بشه و این یعنی فاجعه ... .
    یادمه از آسیا تک یه آی پی م خواستم بخرم از زمانی که تلفن زدم برای درخواست و فاکتور ایجاد شد تا پرداخت کردم و آی پی فعال شد نهایت 3 ساعت طول کشید!!! حالا خودتون مقایسه کنید...

    مورد هفتم- نحوه تغییر سرویس

    تغییر سرویس فقط باید در سه روز آخر ماه درخواست داده بشه و امکان تغییر سرویس در طول ماه نیست و اگه این سه روز بگذره شما باید تا آخر ماه بعدی سرویست رو تمدید کنی و آخر ماه بعد درخواست تغییر سرویس رو بدی.

    مورد هشتم - هزینه بالای تعرفه مصرف آزاد نسبت به بقیه سرویس ها

    شما در حالت مصرف آزاد برای یک گیگ در ماه 10000 تومان باید هزینه کنی یا یک گیگ حسابت رو یکجا شارژ کنی و 7000 تومان بپردازی.در این حالت شما اگه مودم سیم کارتی بخری می تونی با 10000 تومان در ماه سرویس نامحدود داشته باشی ... (کاش مودم سیمکارتی به جای وایمکس خریده بودم...) یا مخابرات 128 کیلوبیت رو 9900 تومان در ماه میده اونم با مصرف نامحدود حالا خودتون می تونید مقایسه کنید.


    مورد نهم ....


    دیگه حال ندارم ادامه بدم.
    در کل سراغ وایمکس ایرانسل نرید که نمی ارزه.

    موفق و پیروز باشید
    منم از اینا سرویس دارم
    ظهر میخواستم در پرتال لاگین کنم و وصل شم
    هی میگفت یوزر و پسورد اشتباه در صورتی که درست بود
    ولی 10 دقیقه بعد با همونا لاگین میکرد
    سیستمشون خیلی قاطی داره
    فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
    خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
    (ملاقات با هماهنگی)
    (فعالیت مجدد بزودی)

  10. تعداد تشکر ها از CityKala.net به دلیل پست مفید


  11. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    گیلان ، رشت
    نوشته ها
    148
    تشکر تشکر کرده 
    194
    تشکر تشکر شده 
    326
    تشکر شده در
    168 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    با سلام
    من تا حدودی به محسن حق میدم
    جالب ترش اینجاست که ما شرکتمون تو یه منظقه ای هست که همه ساختمون هاش تجاری هستند رفتیمadsl بگیریم همه جا هم رفتیم گفتند نمیشه ظرفیت نداریم و...
    کاری به موضوع بالا نداریم

    رفتیم وایمکس و خریدیم
    یه سرویس شش ماهه
    موقع خرید گفتند پولو بریزین گفتم انلاین نمیشه گفتند نه حتما باید از بانک باشه اولین بان و حتما شماره مشترک رو قید کنید.رفتیم بانک پرسنل بانک کلی سوال کرد تا بفهمه شماره مشترک چیه و...
    اومدیم کار کنیم باهاش
    هر از چند گاهی قطع میشد وسظ کار و....
    بعد دو ماه اومدیم دیدیم پهنای باند تموم شده گفتیم شارژ کنیم یه ماهه
    زنگ زدیم نمایندگی رشت گفت باید دستی تعرفه جدید براتون انتخاب کنیم و باید بمونید وقت میبره و دیگه چون وقت نداشتیم رفتیم 5200 دادایم یه گیگ شارژ کردیم
    جالبش اینه نمیدونم این پهنای باندش چه جوری حساب میشه.انگار کیلوبایت رو دوبل حساب میکنند !!! تو اینش هنوز موندم
    یه بارم زنگ زدم پشتیبانی که اقا سرعت دانلود خوبه سرعت پیج باز کردنش افتضاحه
    طرف داره بهم یاد میده هیستوری رو پاک کنم !!!!!!(اینجاش خیلی باحال بود)

    خلاصه من تا60 درصد با حرف های محسن موافقم
    پ ن : اومدیم adsl مخابرات رشت رو بگیریم راحت شیم خلاصه گرفتیم از همه بدتر همین adsl هستش.تو 2 دقیقه 20 ثانیه تایم اون میده و...

  12. تعداد تشکر ها از vahidmom به دلیل پست مفید


  13. #7
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    66
    تشکر تشکر کرده 
    187
    تشکر تشکر شده 
    133
    تشکر شده در
    112 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    من کهاز وایمکس ایرانسل اصلا راضی نیستم
    با 128 سرعت 12 یا 13 میده
    تازه 2 ماهی هست که میخوام نوع اشتراک رو از نوع حقیقی به حقوقی تبدیل کنم
    همه مدارک رو ارسال کردم به 10 تا ایمیل آخرش هم جوابی نگرفتم !
    خیلی هرکی هرکیه

  14. تعداد تشکر ها از BESTTECH به دلیل پست مفید


  15. #8
    عضو انجمن agarb98 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    Istanbul
    نوشته ها
    334
    تشکر تشکر کرده 
    174
    تشکر تشکر شده 
    723
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    داداش برای تبدلی اکانت 128 به سایر اکانت ها سر هر ماه که میخوای تمدید کنی یه هفته قبل اگه مدارک رو ارسال کنی سر ماه اکانتت تغییر میکنه سیستمش اینطوری هست
    (پرداخت های بین المللی با کمترین کارمزد انجام میشود)
    SamiiiPv@Outlook.com


  16. #9
    عضو انجمن ServerDL.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    631
    تشکر تشکر کرده 
    1,043
    تشکر تشکر شده 
    1,393
    تشکر شده در
    977 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    سوال !!
    من واسه تعطیلات نوروز می خوام وایمکس بگیرم !
    موندم ایرانسل یا مبین نت !
    بعد کدوم مودم !؟
    لطفا اگه اطلاعات داشتید بگید مرسی
    سهامی خاص - سرور پردازان پرنیان شرق - شماره ثبت 46362
    Contact us : +98.9128725054 - Office : +98.5138473327 +98.5138473328 ----- http:/ServerDL.com ----- Mail : Admin[@]ServerDL.com
    ------------- ( فروش اقساطی و بدون ستاپ هتزنر آلمان - کلیک ) ( نماینده نقره ای Redstation انگلستان در ایران - کلیک ) -------------
    آدرس دفتر : مشهد - بلوار احمدآباد - خیابان راهنمایی - نبش راهنمایی 3 - مجتمع تجاری زهره - ط3 واحد 15

  17. #10
    عضو انجمن iraniserver آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    IR & U.K
    نوشته ها
    136
    تشکر تشکر کرده 
    204
    تشکر تشکر شده 
    197
    تشکر شده در
    145 پست

    پیش فرض پاسخ : افتضاحی به نام وایمکس ایرانسل

    نقل قول نوشته اصلی توسط ServerDL.com نمایش پست ها
    سوال !!
    من واسه تعطیلات نوروز می خوام وایمکس بگیرم !
    موندم ایرانسل یا مبین نت !
    بعد کدوم مودم !؟
    لطفا اگه اطلاعات داشتید بگید مرسی
    مبین نت


    افتخارما، رضایت مشتری است!

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •