نقل قول نوشته اصلی توسط yeknafar نمایش پست ها
"مشتریانی که در مورد کارهای فنی و پرداخت مالی یا چیزی شبیه به این رو متوجه نمی شد"----> شرکت پس برای چی داره پول میگیره؟ برای اینکه همین کارها رو انجام بده.
"پولشو می دادم و می گفتم برو خودت مستقیم بخر" -----> پولشو رو می دادید + خسارت.
"چون واقعا خوبی برای بعضی ها نیومده" -------> فقط باید با شنیدن این جمله افسوس خورد.

من با همین ادبیات شما مشکل دارم. شما پولی رو دریافت می کنید که به مشتری سرویس بدهید. یعنی تعهد می دهید که کار رو به درستی انجام بدهید و مشکلاتش رو هم پذیرفته اید. این وسط اگر خسارتی قرار باشه وارد بشه به سرویس دهنده است نه مشتری. یکبار دیگه پست خودتون رو بخونید تا متوجه بشید تا درست شدن چقدر راه داریم.
شده شما قبل از خرید قوانین شرکت رو بخونید ؟

فکر نکنم ؟

ولی ببینید تضمین 100 درصد بهتون دادن یا 99.9 درصد

اگه 100درصد باشه حرف شما درسه ولی اگه 99.9 درصد باشه شما نمی تونید بگید که خسارت

تا الان تو این مدت با بهترین کیفیت به مشتریانشون خدمات ارائه دادن ایشون که دوست نداشتن مشکلی پیش بیاد و اون 1 درصد برای این مواقع هست و همه ی شرکت های جهان تضمین 99.9 درصد می دن

چون می دونن اگه مشکلی باشه فردا افرادی میان طلب کار میشن

پس صبر کنید تا مشکل جل بشه