-
February 5th, 2012, 10:05
#11
عضو جدید
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
از همه لحاظ تایید میشن ولی در کل مشکل واسه همه پیش میاد
با بهترین انتخاب جزء بهترینها باشید
-
تعداد تشکر ها از elyas.as به دلیل پست مفید
-
February 5th, 2012 10:05
# ADS
-
February 5th, 2012, 10:08
#12
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
بنده چند سرور دارم غیر از یه بار که مشکل نرم افزاری بود مشکل نداشته ودر کل اوکی هستن دیگه بستگی داره به خودتون واینکه سرور برای چه کاری بخوای در کل تایید میشن
-
تعداد تشکر ها ازsaeed_m27 به دلیل پست مفید
-
February 6th, 2012, 22:53
#13
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
سلام
بیشتر تحقیق کنید و سرویس تهیه کنید...
قبل از تهیه خوش برخورد و بعد از تهیه متاسفانه...
-
تعداد تشکر ها از farzadho به دلیل پست مفید
-
February 7th, 2012, 00:59
#14
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
مبین واقعا پسر خوبیه؛اگر ج تلفن نداد فکر بد نکنید همچنین یاهو
-
تعداد تشکر ها ازقزوین هاست به دلیل پست مفید
-
February 7th, 2012, 02:40
#15
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
حال نمی کنم با ایشون
مخصوصا هر جا می رسن دوتا !! می زنن =p~
-
تعداد تشکر ها از diges به دلیل پست مفید
-
February 7th, 2012, 08:58
#16
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
آقای پارسیان تایید میشن ...
ویرایش توسط masoudgolchin : March 27th, 2012 در ساعت 17:30
-
تعداد تشکر ها از masoudgolchin به دلیل پست مفید
-
February 7th, 2012, 12:00
#17
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاد ایشون شروع به تهدید که من الان فرمت میکنم و مشکل از دیتاسنتر بوده و ربطی به من نداره و از این حرف ها...
در صورتی که سرویس دهنده وقتی پول گرفت تازه باید پاسخگو باشه نه اینکه بگه دیتاسنتر ربطی به من نداره!
لازم باشه بیشتر هم در موردشون توضیح میدم...
البته بزودی تمامی ضررهایی که به من از طریق ایشون رسیده بطور کامل رسیدگی میشه و متوجه میشند که ایشون باید پاسخگو باشند نه دیتاسنتر...
-
تعداد تشکر ها ازfarzadho به دلیل پست مفید
-
March 27th, 2012, 14:10
#18
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست

نوشته اصلی توسط
farzadho
اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاد ایشون شروع به تهدید که من الان فرمت میکنم و مشکل از دیتاسنتر بوده و ربطی به من نداره و از این حرف ها...
در صورتی که سرویس دهنده وقتی پول گرفت تازه باید پاسخگو باشه نه اینکه بگه دیتاسنتر ربطی به من نداره!
لازم باشه بیشتر هم در موردشون توضیح میدم...
البته بزودی تمامی ضررهایی که به من از طریق ایشون رسیده بطور کامل رسیدگی میشه و متوجه میشند که ایشون باید پاسخگو باشند نه دیتاسنتر...
کاملا تایید میشه برخوردشون با مشتری خیلی بد. به جایی که ما طلبکار باشیم ایشون طلبکار
بالاخره اگر هم مشکلی هست باید با صبوری پاسخ بدن.نه اینکه بخوان تو سر مشتری بزنند و طلبکار باشند.
حالا بجز مشکلی سرور که الان برای همه دوستان پیش اومده
هفته پیش 48 ساعت سایت ما قطع بود سایت خودشون هم مرخص. ایمیل زدیم بعد 48ساعت پاسخ دادن اینجا پست زدیم تازه گفتن مگه ایمیل نداشتیم مگه اینجا پشتیبانی/
متاسفانه من خودم به شخصه ایشون انتخاب نکردم و ما رو انتقال دادن به ایشون. کاریشم نمیتونم بکنم یا باید قید پول بزنم یا تحملشون کنم.
-
تعداد تشکر ها از p30speed به دلیل پست مفید
-
March 27th, 2012, 14:15
#19
عضو انجمن
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست

نوشته اصلی توسط
magic

نوشته اصلی توسط
farzadho
اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاد ایشون شروع به تهدید که من الان فرمت میکنم و مشکل از دیتاسنتر بوده و ربطی به من نداره و از این حرف ها...
در صورتی که سرویس دهنده وقتی پول گرفت تازه باید پاسخگو باشه نه اینکه بگه دیتاسنتر ربطی به من نداره!
لازم باشه بیشتر هم در موردشون توضیح میدم...
البته بزودی تمامی ضررهایی که به من از طریق ایشون رسیده بطور کامل رسیدگی میشه و متوجه میشند که ایشون باید پاسخگو باشند نه دیتاسنتر...

نوشته اصلی توسط
p30speed
کاملا تایید میشه برخوردشون با مشتری خیلی بد. به جایی که ما طلبکار باشیم ایشون طلبکار
بالاخره اگر هم مشکلی هست باید با صبوری پاسخ بدن.نه اینکه بخوان تو سر مشتری بزنند و طلبکار باشند.
حالا بجز مشکلی سرور که الان برای همه دوستان پیش اومده
هفته پیش 48 ساعت سایت ما قطع بود سایت خودشون هم مرخص. ایمیل زدیم بعد 48ساعت پاسخ دادن اینجا پست زدیم تازه گفتن مگه ایمیل نداشتیم مگه اینجا پشتیبانی/
متاسفانه من خودم به شخصه ایشون انتخاب نکردم و ما رو انتقال دادن به ایشون. کاریشم نمیتونم بکنم یا باید قید پول بزنم یا تحملشون کنم.
ببخشید میشه مدرک بیارید چون ما از ایشون سرور اختصاصی خیلی خوش برخورد هستن گاهی اوقات پاسخ تیکت ها دیر میشه ولی در کل خیلی عالی هستند
خیلی جاها شنیدم اینجوری حرفارو ولی عادت کردم تا تجربه نکردم حرفی نزنم
فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
(ملاقات با هماهنگی)
(فعالیت مجدد بزودی)
-
تعداد تشکر ها از CityKala.net به دلیل پست مفید
-
March 27th, 2012, 15:48
#20
عضو دائم
پاسخ : کیفیت وی پی اس های شرکت فرانتورک و پشتیبانیشون چه طور هست
من از ایشون سروری ندارم ولی یکی از دوستانی که واقعا قبولش دارم ایشون رو معرفی کردند . ایشون هم دقیقا نمیشناسم.
شرکت "
فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی
تیکت] با
واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی
تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [
ضروری] : 09125362909 - 09332354071
-
تعداد تشکر ها ازaligoli به دلیل پست مفید