---------- Post added at 04:10 AM ---------- Previous post was at 03:58 AM ----------
[/COLOR]
بله با کسانی که از اطمینان سو استفاده کرده باشن یکسری موارد یاداور ی میکنم بهشون دیگه خودشون میدونند[/QUOTE]
شما به جای بد صحبت کردن و اینطوری جواب تیکت دادن میفرمودین چون چند روز دیر خبر دادین کنسل نمیشه و باید هزینه کامل پرداخت بشه و منم همین کارو میکردم! ما خیلی وقته داریم با هم کار میکنیم قبلا هم به شما ثابت شده که من پول شما رو نخوردم. بنابراین با مشتری قدیمیتون درست حرف بزنید یه زمان بود 2-3 برابر این هزینه رو من باید بهتون پرداخت میکردم و اینکارم کردم
این متن تیکت شما هست :
شرمنده شما هستم دوست عزیز سرویس شما باید تمدید بشه کنسلی توی کار نیست میخواستید کگنسل کندی همون روز سررسدی میگفتید نه بعداز 8 روز نه از پشت کوه امدم نه هندی هستم ظاهرا احترام زیادی به مشنتری نباید گزاشت یه لطفی کنید شارجسرورتون بفرستید اینشالله سررسید ماه بعدی کنسل میتوندی کنید
اینکه گزاشتم سررو شما روشن باشه و خاموش نکردم شما هم قرار بود چند روز یپش پول بفرستید
این پول باری من ارزشی نداره
ول یاینکه بخواهی خودت زرنگفرض کنی شرمنده شما هستیم لطفا شراج بفرستید دوست هم ندراید بفرستید مشکلی نداره گردن شما
اینشاله که ردس خوندی و دیپلم دراید حداقل سیکیل نظام قدمی هم داشته باشدی یا همون سوم راهنمای قدیم کفایت میکنه فکر میکنم بدونید حق ناس چی باشه
بله من شعور نخوردن پول کسی رو دارم شما هم سعی کنید شعور تیکت جواب دادن و املا و انشا رو بیاموزید البته املای کلاس 1 دبستان برای شما کافیه که یاد بگیرید تایپ کنید.
به دلیل قطعی و روزی 100 بار ریست شدن وی پی اس ها مجبور شدم کنسل کنم سرویس شما رو قبلا خوب بود الان روزی 6-7 بار ریستارت نشون میده سرور مونیتور من تو ریسورس میکروتیک میبینم آپ تایم 6 ساعت - 2 ساعت - 5 ساعت... از آخرین ریست.
تا زمانی که سرویس شما خوب بود من همیشه تو همین تاپیک و دیگر جاها تعریف و تایید کردم شما رو اما با این طرز صحبت و نگارش تیکت کوچه بازاری متاسفانه به جایی نمیرسید.
تا آخر ماه کل افرادی که به واسطه من سرویس گرفتند ازتون کنسل میکنند که تعداد قابل قبولی هم هستند و متوجه می شید بعدا.
هزینه وی پی اس شما هم پرداخت میشه تا آخر ماه اما بلااستفاده میمونه
ممنونم