طبق تجربه ای که بنده به عنوان اپراتور سیستم داشتم ، به هیچ وجه پشتیبانی خوبی ندارن و در پشتیبانی سعی می کنن یه جورایی تیکت بسته بشه بدون در نظر گرفتن تمام جوانب یک سوال
دومین مورد میگن مشکلاتی که نیاز به رفع باشه و فوری باشه رو رایگان انجام میدن ولی مشکلاتی که زیاد زمان گیر باشه در نسخه های بعدی اعمال میشه ما هر مشکلی رو گفتیم گفتن نسخه بعدی حل میشه
جایی که بنده اونجا کار مدیریت فروش رو میکنم اگه اجازه بدن یه لیستی مدیرش نوشته که کاملاً مشکلات سما هستش رو پیوست میکنم در غیراینصورت به خودشون تیکت زده میشه