همین دیگه شما کاری که میکنید به امید خداست.این که بگید میفرستم که کار خاصی نمیکنید چیزی که زیاد لیست ایمیل و شرکت های ارسال ایمیل.شما هم یکی مثل بقیه میفرستید اما هیچ پاسخ گویی در قبال پولی که من به شما میدم دارید؟ شما میتونید به من بگید نرخ بازده اون هزار ایمیل که ارسال میکنید چقدره؟میتونید امار دقیق از همه بخش ها بدید؟ میتونید برای من کمپین درست کنید که من انتخاب کنم؟شما یک لیست دارید که با یک نرم افزار تحت وب یا تحت ویندوز ارسال میکنید.همون جور که بالا گفتم به امید خدا.میفرستیم شد شد نشد هم نشده دیگه بهترین جواب این که لیست ما مربوط به کار شما نمیشه.که بازم اینم بگید برمیگرده به این که لیستتون تخصصی و درست نیست.لیستی که درست باشه تخصصی باشه جواب میده
شما گیر دادی به گوسفند چون میدونی اصلا براش جوابی وجود نداره.دنیای مجازی و ایمیل مارکتینگ مال کارهای مجازی هست.گوسفند فروشی راه خودشو داره.ایمیل مارکتینگ بخشی از تجارت الکترونیک هست که خاص محصولات اینترنتی هست وشما نمیتونید توی ایمیل مارکتینگ به کسی بگید من محصولی دارم که بیاید مغازه من بخرید.شما باید محصولتونو همون جا به کاربر بدید و کاری کنید که یا قبول کنه یا رد کنه راه سومی برای کسی نزارید.
Landing Page هم همین طوره باید با کاربر میل بده به شما خارج بشه و یا کلا ببنده اینجوری نباشه که از صفحه ی شما به صد جا دیگه بره کلا از موضوع خارج بشه.
کلا اگر روش شما این هست که برید کیلویی به امید خدا میل ارسال کنید که موفق باشید اما اگر این روش درست بود الان تمام کشورهای جهان داشتند استفاده میکردند اما تو ایران ما همیشه هر چیزو بد استفاده میکنیم اینم شده داستان ایمیل مارکتینگ ما که شما میگید
دلیلی برای بحث نمیبینم فکر کنم خود مهراد هم که تاپیکو باز کرده روشن بشه با خودن پست های تاپیک