به نظرم بحث ادامه پیدا نکنه بهتره
متاسفانه خیلی وقتها مشتری توقع بالا داره (البته منظورم دان نیست)
ولی ما هم یه سری مشکلاتن داریم یکیش کمبود صداقته در حرفامونه
منظورم خودمه اصلا
اگه دان شدیم رک به مشتری بگیم
اگه دامنه ثبت نشد به خاطر شارژ پنل بگید
نه اینکه به دروغ از ترفند جلو انداختن تاپیک استفاده کنیم
بعضی وقتا میبینی صاحب سرور به خاطر سود بیشتر از توانش هاست میفروشه و نمیتونه از پسش بر بیاد
بعضی وقتام میبینیی مدیر سرور از شیوه عقب انداختن تاپیک استفاده میکنه(مقلا گفتن دروغ الکی بگه آیپی عوض کردیم الان ست میشه.الکی بگه سایتت برا من باز میشه صبر کن یا یا یا )
ولی اینو بدونید هیچ سرویس دهنده ی صالحی دوست نداره حق کسی رو بخوره
دان همیشه هست مشکل هم همیشه هست
شما پول دادی درسته ولی باید یه کم هم به مدیر سرور حق بدی
دیشب لایسنس ما توسط سیپنل بلوک شد ساعت 3 صبح مشتری تیکت زده بابا چرا سایت من باز نمیشه گفتم یه لحظه صبر کن
شروع کرد با یه لحن خاصی تیکت زدن که سرورتون بده
گفتم ای بابا مگه ما خوابیدیم؟ داریم مشکل رو حل میکنیم
شما خواب نداری؟
ما یه ساعت 3 صبح هم نمیتونید مثلا یه ریستارتی به سرور بزنیم یا نمیتونیم یه مشکلو حل کنیم؟
کلا من یکی موندم شما چه طور؟