نقل قول نوشته اصلی توسط canor نمایش پست ها
خوب دوست گلم،
شما وقتی سرویس دهیت بد باشه، برای همه بده، و وقتی هم خوب باشه برای همه خوبه. مگه شما بین مشتریهات فرق میذاری؟
وقتی که از کسی هزینه ای میگیری تا کاری براش انجام بدی، متعهد میشی که اون کار رو به نحو شایسته انجام بدی.
فکرشو بکن شما یه پولی از یه بابایی بگیری برای پشتیبانی و بعد وقتی که اون بنده ی خدا مشکلی براش پیش میاد و به پشتیبانی احتیاج داره با اینکه قبلا هزینه اش رو داده، شما کارشو انجام ندی. اینجوری میتونی با وجدانت کنار بیای و شب راحت بخوابی؟ من که حتی فکرشم نمیتونم بکنم.
دوست عزیز اصلا اینجور نیست.
شما مگه تمام خدماتت روی یک سرور هست؟!
شاید سرور x به هر دلیلی داون باشه ولی سرور y کارش رو انجام میده.
به همین دلیل مشتری هایی که رو سرور x هستن میتونن ناراضی باشن.
این یک مثال بود,حاالا میتونه دلیل ناراضی بودن یک مشتری دیر جواب دادن تیکت باشه(نارضایتی از پشتیبانی)
در هر صورت تعداد مشتری ها که زیاد بشه بودن تعدادی فرد ناراضی طبیعی هست.هرچند که حق هم باهاشون نباشه.

خوب تو همین چند پست شما به همون اصل هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه از صحبت های شما رسیدیم. ولی باز شما الان میای تکذیب میکنی.

به هر حال من دیگه صحبتی ندارم,چون هیچوقت سرویسی از شما نداشتم این حق رو به خودم نمیدم در مورد سرویس های شما نظری بدم.

موفق باشید.