خوب دوست گلم،
شما وقتی سرویس دهیت بد باشه، برای همه بده، و وقتی هم خوب باشه برای همه خوبه. مگه شما بین مشتریهات فرق میذاری؟
وقتی که از کسی هزینه ای میگیری تا کاری براش انجام بدی، متعهد میشی که اون کار رو به نحو شایسته انجام بدی.
فکرشو بکن شما یه پولی از یه بابایی بگیری برای پشتیبانی و بعد وقتی که اون بنده ی خدا مشکلی براش پیش میاد و به پشتیبانی احتیاج داره با اینکه قبلا هزینه اش رو داده، شما کارشو انجام ندی. اینجوری میتونی با وجدانت کنار بیای و شب راحت بخوابی؟ من که حتی فکرشم نمیتونم بکنم.