نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
سلام.

ممنون از پاسخ شما.

قربان مجدداً رفتار تند شما تکرار شد و حمله نا محسوس شما موجب شد که من مجبور به گفتن چند حقیقت بشم.

شرکتی که شما نماینده آن هستید، به دلایل زیر، از نظر من که حساسیت های بسیار زیادی در مورد کارهای هاستینگ و سرور دارم، اصلاً قابل اعتماد نیست:

1. شما در موارد قبل فرمودید که مسائل مالی در هر دیتاسنتری پیش میاد و این مورد مشکل خاصی نیست.
خوب، لطفاً لینک زیر رو مشاهده کنید:

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=882425

همین اشتباهات که از نظر شما مهم نیست، موجب شد سرور کاربر بیش از 24 ساعت غیر فعال باشد و این یعنی فاجعه !
توجه داشته باشید که این مورد حدوداً دو ماه پیش رخ داده و نکته بسیار جالبی هست که یک شرکت به خاطر اشتباهات در سیستم حسابداری خودش، سرور کاربر رو بدون اعلام قبلی، مسدود کنه ؟!

2. شما در مورد کیفیت خدمات این شرکت سخن می گویید، متاسفانه من مواردی رو دارم که خلاف این رو ثابت می کنه.
لطفاً به لینک های زیر توجه کنید:

http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=669145
http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=720551

همانطور که مشاهده می کنید، کل دیتاسنتر در ماه May سال 2008 به مدت بیش از یک ساعت و همینطور در ماه June سال 2008 دو بار، و هر بار به مدت حدوداً 5 دقیقه از دسترس خارج شده بود. نمونه یک دیتاسنتر حرفه ای ؟!


3. هیمنطور تحقیقات بیشتر من نشان می دهد که این شرکت از سال 2005، با اتصال تنها دو شبکه ورودی و خروجی و با قدرت 1.5 گیگابیت در حال فعالیت بوده و از اواخر سال 2006 به صورت رسمی وارد بازار هاستینگ و فروش سرور شد که نهایتاً از تاریخ 26 November سال 2006 سایت تا به حال، Uptime کل دیتاسنتر 99.98% می باشد!
لطفاً به لینک های زیر توجه کنید:

http://web.archive.org/web/*/http://caro.net
http://www.webhostingstuff.com/uptime/CaroNet.html

4. شرکت Caro در سر راه شبکه اصلی خود، هیچ گونه Firewall برای جلوگیری از حملات DDoS ندارد و نکته مهمتر اینکه، من شخصاً به چشم دیدم که تمام سرورهای هاست شده توسط شرکت Caro با یک حمله سه جانبه از 3 سرور مختلف و با استفاده از 100Mbps Shared Connection از دسترس خارج شد و یکی از دوستان من تنها برای نشان دادن ضعف این شرکت این کار را انجام داد !
این حمله کل دیتاسنتر را به مدت 14 دقیقه از دسترس خارج کرد و باعث شد اختلالات زیادی برای این شبکه این شرکت رخ دهد.
با بررسی های امروز من، متوجه شدم که شرکت Caro نه تنها این مشکل را برطرف نکرده است، بلکه گزارش بروز این حمله و نوع Impact در شبکه شرکت را که در سایت carostatus.com توسط خود شرکت گزارش شده بود، حذف کردند و این یک عمل بی شرمانه و به شدت غیر حرفه ای می باشد.

دوست عزیز، من معنی تمامی کلماتی که از آنها استفاده می کنم تا می دانم و این توهین شما را که 2 بار تکرار شد، نا دیده می گیرم.

شما هم تلاش کنید که به جای فکر کردن به پول در آوردن تنها ! به وجدان خود رجوع کنید و اگر از مسائل شبکه و دیتاسنتر با خبر هستید، بیشتر در مورد شرکت طرف قرارداد خود تحقیق کنید.

در ضمن، لطفاً با گفتن جملاتی مثل "در صورتی که به هر دلیل قرارداد تمدید نشود و ... ما هم گزینه های خوبی برای نگهداشتن مشتری ها داریم" افرادی همچون من را که از مسائل و مشکلات جا به جایی چندین سرور در مدت 24 ساعت با خبر هستند، به تمسخر نگیرید !

به امید روزی که ایرانیان، به فکر ایرانیان باشند، نه تنها جیب آنها .........................!

متاسفم!

یا علی.
از اینکه می بینم به این مقدار عصبانی هستید ناراحت شدم ولی می خواستم شروع کنم به پاسخ دادن به این پست البته متاسفانه الان زمان کافی ندارم و برای همین هم فقط به مورد شماره 1 اشاره می کنم بقیه موارد را برای فردا :

1 ) در مورد تاپیک سایت Webhosting.com که مربوط به قسمت مالی Caro می شود گویا شما به صورت کامل این تاپیک را تا انتها مطالعه نکرده اید و نتیجه انتهایی آن را که مربوط به برگشت پول بوده بررسی نکردید. برای اطلاع دوستان همینجا برای شما قرار می دهم :

Old 08-12-2009, 01:34 PM
peruviantalk peruviantalk is offline
View Beta Profile
Web Hosting Master

Join Date: Oct 2005
Posts: 1,125
Quote:
Originally Posted by BudWay View Post
You charged back your payments and still want services?

Lol
Caro has to wait and see if the OP is telling the truth. If it indeed is a chargeback then yes LOL.

peruviantalk
View Public Profile
View Member Profile (Beta)
Find all posts by peruviantalk
#7
Old 08-12-2009, 02:15 PM
Jaber Jaber is online now
View Beta Profile
Premium Member

Join Date: Mar 2006
Location: San Diego CA
Posts: 148
Your account got suspended for charge backs, this is a common problem billing deals with, billing has the final say and you need to contact billing directly to find out why.

__________________
█ Abe Fazelpoor 1-800-578-5003
www.Cloud5Nines.com
█ High Availability Hosting, OCFS2 Custom Clusters
█ Load Balanced Shared and Dedicated Server Cluster Hosting

Jaber
View Public Profile
View Member Profile (Beta)
Find all posts by Jaber
#8
Old 08-12-2009, 03:01 PM
BuzzServers-J BuzzServers-J is online now
View Beta Profile
The Godly One

Join Date: Dec 2007
Location: Varies right now!
Posts: 904
Caro.net doesn't even load for me

BuzzServers-J
View Public Profile
View Member Profile (Beta)
Visit BuzzServers-J's homepage!
Find all posts by BuzzServers-J
#9
Old 08-12-2009, 04:10 PM
X-x-X X-x-X is offline
View Beta Profile
WHT Addict

Join Date: Mar 2006
Posts: 110
Problem was solved

There is great cooperation from the Caro

We have been requested to delete this thread and I have not received an answer

X-x-X
View Public Profile
View Member Profile (Beta)
Find all posts by X-x-X
#10
Old 08-12-2009, 04:34 PM
BuzzServers-J BuzzServers-J is online now
View Beta Profile
The Godly One

Join Date: Dec 2007
Location: Varies right now!
Posts: 904
Why won't Caro.net load for me

BuzzServers-J
View Public Profile
View Member Profile (Beta)
Visit BuzzServers-J's homepage!
Find all posts by BuzzServers-J
#11
Old 08-12-2009, 06:02 PM
anon-e-mouse anon-e-mouse is offline
View Beta Profile
Community Leader

Join Date: Jul 2002
Location: Australia
Posts: 28,319
Quote:
Originally Posted by X-x-X View Post
Problem was solved

There is great cooperation from the Caro

We have been requested to delete this thread and I have not received an answer
We don't remove threads, but we can close it for you

__________________
World Travel Forum