دوست عزیز !
لطفاً پاسخ خودتون رو دوباره مرور کنید !
در ضمن، لحن تند شما من رو تنها متوجه یک چیز کرد. که شما پاسخ من رو کامل نخوندید.
شما نماینده Caro هستید. ولی صاحب این شرکت نیستید و لطفاً مسائل رو در هیمن قسمت و در حد یک نماینده جلو ببرید و در مورد مشکلی که عرض کردم لطفاً زیاده روی نکنید و پاسخ های قبلی من رو مجدداً بخونید.
من هنوز نتونستم به این همکارم دسترسی پیدا کنم واگرنه حتماً تیکت رو به شما منتقل می کردم تا رسیدگی کنید و خودتون ببینید موضوع چی هست.
در ضمن، شما در جهت جلب رضایت مشتری قدم بر میدارید، لطفاً مشخص کنید اگر فردا روز شرکت Caro تصمیم به قطع سرویس ها به روی ایرانی ها گرفت و یا مجبور به انجام این کار شد، شما چه پاسخی به کاربران خواهید داشت ؟ غیر از اینکه "شرکت Caro مسئول این موضوع هست و ما فقط نماینده ایشان هستیم" خواهد بود ؟
منظرو این است که شما نمی توانید مسئولیت تمام کارهای یک شرکت را که از راه دور به صورت نماینده با ایشان کار می کنید، به عهده بگیرید.
در هر حال، شما انتقاد من رو نادیده بگیرید و با این باور عمل کنید که شرکتی که شما نماینده آن هستید بهترین است و بی نقص ....!
من از شما پوزش می خوام که به شرکتتون توهین کردم و از لحن شما کاملاً میشه فهمید که جریان چیه ...!
در هر حال، من سالهاست که در ایران زندگی نمی کنم و ایران هم نیومدم و از این روحیات دل خوشی ندارم که متاسفانه در داخل ایران و در تجارت در ایران، بسیار رایج هست.
با تشکر.