نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
بررسی تیکت ایشون رو بنده که دسترسی به پنل پیدا کنم انجام میدم! فعلا gprs ایرانسل :دی بدلیل اسپم در تیکتینگ پاسخ ایشون با تاخیر رسیدگی کردیم در آن روز!در ضمن مشکل تناقض ای پی سرویس داده شده با ای پی درخواستی ایشون هست که باید تطابق داده بشه ببینیم چی شده!که نیاز به بررسی هست جناب موسوی دوروز از تیکتتون گذشته بعد پست میدید 4 روز؟!روز اول بدلیل اسپم جوابتون رو با تاخیر فرستادیم که اصلش هم نباید میفرستادیم در قوانین نوشتیم تیکتی که اسپم بشه هیچ پاسخی نمیدیم!روز دوم هم در حال بررسی قرار دادیم تیکتتون رو که خودتون زحمت اپدیتش رو کشیدید! تماس هم گرفتید گفتم دارم بررسی میکنم!تیکت هایی که زیر 15 دقیقه ارسال شد رو هم قرار بدید! ما هیچ مسئولیتی نیز بابت فروش شما به شخص دیگر نداریم!البته خوشحالم با اینکه میفرمایید ساپورت بده ولی هر روز یک سفارش میدید ! ساپورت بد رو هنوز تجربه نکردید!وقتی تیکتتون در حال بررسی هست صـــــــــــــــبر داشته باشید.
جناب مسعودی فرقی نمیکنه سرور رو خودم استفاده کنم یا شخص دیگه چه بسا اگه این مشکل واسه سرور خودم میفتاد خیلی بیشتر برام مشکل پیش میومد . تا حالا همچین موردی از شما ندیده بودم چندین بار هم درخواست پشتیبانی داشتم و راضی بودم اما این یکی دیگه واقعا ... به نظر خودتون اگه یه پنل ریبوت به مشتریاتون بدین مشکلات کمتر نمیشه ؟ این انتقاد ها واسه خراب کردن کار شما نیست قربان ، اینا واسه اینه که سازنده باشه . نکته جالب اینه که بنده امشب سفارش سرور دادم کمتر از 1 ساعت آماده شد . اما برای یک ریبوت اینقدر مشکل ایجاد شد .