سلام.
اولاً به نظرم این تاپیک باید در بخش "سرویس دهنده های خارجی" مطرح بشه و اینجا بخش مناسبی واسش نیست.
در هر حال، اشکالات/سوالات من به شرح زیر هست:
1. دلیل این همه مشکلات قطعی شبکه که با 1 جستجو در گوگل کلی پیدا میشه چی هست و آیا شرکت خواستار اعمال تغییرات لازم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی هست یا نه ؟
2. آیا شرکت قادر به استفاده از Hardware های بهتر، حداقل Dell و یا HP هست یا نه و چرا از Medium Quality سخت افزار استفاده می کنه در حال حاظر ؟
3. محدودیت تعداد IP ها شاید واسه دوستانی که از این شرکت خرید می کنند مشکل ساز باشه، آیا قرار هست مشکل برطرف بشه ؟
4. هزینه لایسنس ویندوز ها قرار نیست درست بشه و مبلغ یکم معقول تر بشه ؟
5. چرا یک شرکت، باید ماهیانه 175 یورو بگیره که می خواد کاری رو انجام بده (Hardware replacement) که همه شرکت های دیگه به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام میدن ؟ تازه این مبلغ رو که پرداخت کنیم، شرکت تضمین میکنه 2 ساعته کار رو انجام بده !!! نه حتی 15 دقیقه ای. در صورتی که خیلی از شرکت های دیگه هستند که این کار رو بدون دریافت هزینه در کمتر از 30 دقیقه انجام میدن !
سوالات دیگری هم در ذهن دارم که پس از دریافت پاسخ پرسش های بالا، مطرحشون می کنم.
با تشکر.






پاسخ با نقل قول