ما بجز مشکل سخت افزاری به دلیل عدم دسترسی مشکل دیگه ای نداریم. ولی خوب همون تعویض سخت افزار هم پشتیبانی میخواد. من نمیدونم در اینباره چطور عمل میکنند.
مثلا اگر هارد کرش کنه و نیاز به تعویض داشته باشه توی چه مدت چه عکس العملی انجام میدهند.
ما بجز مشکل سخت افزاری به دلیل عدم دسترسی مشکل دیگه ای نداریم. ولی خوب همون تعویض سخت افزار هم پشتیبانی میخواد. من نمیدونم در اینباره چطور عمل میکنند.
مثلا اگر هارد کرش کنه و نیاز به تعویض داشته باشه توی چه مدت چه عکس العملی انجام میدهند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)