سلام
من شما را ندیدم و نمی شناسم ولی بر مبنای جملاتی که در ابتدای این تاپیک مطرح کردید گفتم عصبانی هستید.
فکر نمی کنم خوشحال بودن یا عصبانی بودن اهمیتی داشته باشد به نظر من مهم این است زمانی که از فردی انتقادی می شود به آن فرد فرصت و زمان برای پاسخگویی داده شود تا امکان بحث منطقی باشد.
در ضمن من هم با server24 در مورد موضوع تحریم cPanel در یکی از تاپیک های همین فروم بحث کردم و در حقیقت با نظر ایشان در مورد گارانتی 100% مخالف هستم ولی در عین حال فکر می کنم نوع مطرح کردن شما هم اصلا درست نیست توجه داشته باشید کسی که در زمینه هاستینگ یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی تجربه داشته باشد هیچ وقت خودش را بخاطر یک یا دو یا چند تا سرور مجازی خراب نمی کند . من servers24 را از نزدیک نمی شناسم ولی دورا دور شنیدم که ایشان چندین سال در این زمینه فعالیت می کنند و به نظر من بایستی قبل از صادر کردن حکم و ... به ایشان فرصت پاسخگویی و بحث منطقی داد.
با تشکر