با سلام خدمت شما.
اولا باید به شما بگم که ما ریسلر نیستیم و تمام سرور هایی که به فروش میرسد در Cage اختصاصی ما در lax هست.
و بدین ترتیب قسمت زیادی از سخت افزار شبکه و تمام سرور ها و رک ها متعلق به شرکت ما میباشد.
تمام مشتریان ما به کنترل پنل خود به صورت مستقیم دسترسی دارند و میتوانند سرور خود را در هر ساعتی کنترل کنند,
با توجه به سیستم مانیتورینگ در صورت مشاهده کوچکترین مشکل در شبکه یا حتی یک سرور پشتیبانی به سرعت مطلع شده و مشکل حل میشود.
لازم به ذکر هست که پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته هست و برای مطمئن شدن از این مورد میتونید با مشتریان ما تماس حاصل فرمائید.
قیمت مناسب سرویس ها هم به دلیل خرید مستقیم از سرویس دهنده میباشد.
در آخر انتخاب سرویس دهنده به نیاز های مشتری بستگی دارد.
موفق و پیروز باشید.
با تشکر از نظر شما.
در مورد انتهای مباحث شما اگر فکر میکنید سوالی دارید میتونید مطرح کنید.
اگر فکر میکنید باید خصوصی مطرح بشه بنده در خدمت شما هستم.
Saman@HugeServer.Com