بابت این چیز هایی که در سایت نوشته شده توضیحات میخوام
1- درمورد شماره اختصاصی 14 رقمی برای کاربران میخوام بدونم که این شماره قابلیت دریافت اس ام اس هم داره؟ و اینکه این شماره را به چند نفر میشه تخصیص داده هر یک از نمایندگان 4 شماره به صورت رایگان ارائه خواهد شد : یک شماره 8 رقمی عمومی 1000 یک شماره 8 رقمی عمومی 3000 ، یک شماره 14 رقمی عمومی 1000 برای استفاده و تخصیص به کاربران و یک شماره اختصاصی 14 رقمی 1000 برای ارسال و دریافت ارائه خواهد شد
مثلا من دو کاربر دارم با این شماره 14 رقمی آیا میشه این دوکاربر استفاده کنند و پیام های دریافتی اونها در پنل خودشان بیاید یا اینکه برای هر کاربر باید شماره اختصاصی جداگانه تهیه کرد؟
2- درمورد شارژ حساب برای زیر مجموعه ها به چه صورت عمل میشه؟ آیا مستقیما از ما خرید میکنند ؟ قابلیت تعیین مبلغ پیامک برای کاربر از سوی نماینده وجود دارد؟ مثلا ما 9.5 تومان میخریم و تعیین کنیم که کاربر با هزینه 12 تومان پیامک بفرسته؟
3- هزینه ها سالیانه است؟
تو یا هو آفلاین بودید ببخشید که اینجا پرسیدم
توی یا هو آفلاین بودید واسه همین اینجا پرسیدم