بنده هم دقیقا منظورم از سبک سنگین کردن همون بود ... در زمینهٔ "فناوری ارتباطات و اطلاعات" که هاستینگ و دامنه زیر شاخهٔ این زمینه هست سرویس دهنده و مشترک باید سبک سنگین بکنه که این رابطه "تجاری" چقدر سلامت داره ! در این زمینه "شاید مشتری به سرویس دهنده دسترسی نداشته" به نظر من بی معنی هست و در این مقوله که یکی از مهمترین راههای ارتباط ایمیل هست ، اگر مشترک دچار مشکل میشه در ارتباط به وسیلهٔ سادهترین روش ارتباطی و مجبور میشه در فروم به دنبال ایمیل شخصی سرویس دهند بگرده ، به دور از رابطهٔ سالم تجاری هست.
اینجا من عذر میخوام،نظر من مشترک یا سرویس دهنده به خصوصی نبود . چندین بر شاهد بودم که به این شکل یکی تاپیک باز میکنه و بلافاصله بعدش دوباره میگن که مشکل حل شد. پس باید به دنبال حل مشکلات قبل از همگانی شدن موضوع داشت . این جملهٔ من برای طرفین هست