ببینید همین به قول شما پاسخگویی سریع و به موقع و مسئولیت پذیری در قبال سرویس ارائه داده شده ، یکی از مهمترین عامل هایی هست که کاربر باید بهش توجه کنه و خیلی مهمتر از مقدار تخفیفی هست که اون شخص قراره بهش بده
کاربر با تجربه هم سعی می کنه معمولا مستقیم خرید کنه که فردا حداقل خیالش از این بابت راحت باشه که مشکلی اگر پیش اومد یا موقع تمدید سرورش یود یا.... سریع میتونه به خود دیتاسنتر بگه و براش اظلاعاتش و ابروی کاریش مهمتره تا مقدار پولی که قراره روی یک سرور بهش تخفیف بدن (حاظر پول بیشتر بده اما کاربرانش به مشکل نخورند)
کسی که سروری رو حتی به صورت رابط قراره اجاره بده باید اینقدر مسئولیت پذیر باشه که مشکلات کاربران براش مهم باشه و پاسخگویی سریع و به موقع رو داشته باشه
کسی که فقط دیدش از فروش سرور اینه که به مشتری تخفیف بده و فوقش تیکت های ارسالی رو forward کنه به دیتاسنتر بهتره افرهاش رو نگه داره واسه خودش (مگر اینکه قبل از فروش کامل شرط کنه این مسئله رو و کاربر هم قبول کرده باشه )!
فروشنده (کاری ندارم پول زیاد گیرش میاد یا کم) اما تا حد امکان و دسترسیش باید سعیش رو کنه که مشکل کاربر حل شه ، نه اینکه بی تفاوت باشه و بگه وظیفه من نیست
*(البته این بحث ما بر می گرده به شرایط (توقعات) فعلی ایران وگرنه هم استفاده کردن از offer بهتره در شرایط دیگه ای باشه (حتی الامکان نشونه ای از طرف به عنوان صاحب سرور وجود داشته باشه) و هم تکلیف سرویس Self-manage مشخصه... )
این پست ها دقیقا جواب به سوال شماست که می گید سرور پشتیبانی نمیخواد و به قول دوستمون فقط می خواید از offer های این شرکت استفاده کنید اما به این نکته توجه نمی کنید که ممکنه واسه یک ریست ساده سرور شما چند روز قطع باشه یا واسه دیر جواب دادن فروشنده نتونید پول رو واریز کنید و سرور کنسل شه . یا فروشنده به علت مشکل مالی و نداشتن تعهد ، پول به دیتاسنتر پرداخت نکنه و سرور بسته شه و اون موقست که حاضرید چند برابر این تخفیف هزینه کنید اما ابروی کاریتون و تعهدی که به مشتری هاتون دادید از بین نره...بحث تاپیک چیز دیگه ای بود!
سرور خریداری نشد.
موفق باشید
-------------
به هر حال امیدوارم این بحث ها بدرد کسی که می خواد سرور خریداری کنه بخوره و با خوندن این پست ها تصمیم درست رو بگیره....







پاسخ با نقل قول