به نظر من این اصلا مهم نیست که چی بوده و از کجا اومده !
مهم اینه که چی شده و الان کار رو راه میندازه یا نه !
روی تمام سرور ها به درستی و راحتی و بدون اررور نصب می شه یا نه !
اگه نشه برای اون پشتیبانی در نظر گرفته شده یا نه
روی مسئله ی امنیتیش کار می شه یا نه ...
اگه تیکت بدید خدمت ساپورت این سیستم بررسی به چه شکل است
مثال می زنم.من از WHMCS استفاده می کنم
یک بار دیتاسنتر در شبکه اش به مشکل بر خورده بود و به مدت دو دقیقه نمی تونست با سرور WHMCS ارتباط بر قرار کنه و لایسنس بنده رو Varify کنه در سایت WHMCS تیکت دادم که نمی تونم لاگین کنم و زیر دو دقیقه دو جواب از دو نفر از همکاراشون اومد ...
اگه چنین مسئله ای پیش برنامه نویس این ادونیس مطرح بشه جواب بعد از چند دقیقه است و به چه صورت !؟ ( در راستای حل مسئله هست یا عبارت اینچنینی : که من نمی دونم برنامه نویس پروژه هستم یا مدیر سرور یا مسئول شبکه ی دیتاسنتر ... !؟؟؟ )
هر چند وقت یک بار مشتریان پتچ جدید دریافت می کنند و مشکلات احتمالی رو حل شده می بینن؟!
و سایر مواردی که می شه این دو سیستم رو با هم مقایسه کرد
من پشتیبانی سیستم WHMCS رو دیدم در این مورد اگه دوستان سوال داشته باشن می تونم در خدمت باشم ، دوستانی که از ادونیس استفاده می کنن نحوه ی بروز رسانی و پشتیبانی و ظاهر و ... سایر موارد رو بفرمایند
نه باید ایران و برنامه نویس ایرانی سرکوب بشه ، نه به علت ایرانی بودن و حمایت سر یه عده بی کلاه بمونه !
پس حرف ها لطفا فقط مقایسه ی این دو سیستم باشه نه تعصب