سلام.
این مشکل در واقع از طرف دیتاسنتر نیست ولی یه دیتاسنتر در سطح متوسط تا حرفه ای می بایست شبکه هاشون رو با نوشتن چند firewall rule بسیار ساده در برابر اینجور موارد ایمن کنند.
برای یک دیتاسنتر هزینه هایی مثل 3 تا 4 هزار دلار پول زیادی نیست و میتونند یک Security Appliance سر راه شبکه هاشون نصب کنند تا از فعالیت این گونه Worm ها جلوگیری بشه.
در واقع اگر دیتاسنتر ها کمی بیشتر فکر کنند متوجه میشند که با یک بار هزینه کردن، میتونند زمان بسیار زیادی رو ذخیره کنند و به جای اطلاف وقت برای ارسال گزارش به کاربر و در خواست حل مشکل توسط ایشان، تمام این مراحل رو به صورت یکجا با خرید یک Security Appliance حل کنند و هم کاربر رو از دست ندن و هم وقتشون رو برای forward کردن گزارش های دریافتی به کاربران و ...
البته اینها نظر شخصی من هست و کاری هست که ما ترجیه دادیم در دیتاسنتر خودمون انجام بدیم، دیگران رو نمی دونم ... حق انتخاب همیشه با خودشون هست
با تشکر.