سلام.
بنده خاطرم نیست با کسی -دعوا- کرده باشم. روش کاری ما و همه سرویس دهنده ها مشخص هست، سرویس Self Managed می بایست توسط کاربر مدیریت و اشکال یابی بشه و در این حالت تنها مشکلات سخت افزار و شبکه بر عهده سرویس دهنده خواهد بود و اگر کاربر با پرداخت هزینه سرویس Self Managed انتظار دریافت سرویس مدیریت شده داشته باشند، مشخصاً این درخواست رد خواهد شد چون در صورت انجام کار ایشان، وقتی که می بایست برای کاربرانی که هزینه سرویس Full Managed رو پرداخت کردند بزاریم، برای کار ایشان استفاده خواهد شد و حق کاربرانی که سرویس مدیریت شده خریداری کردند زیر پا گذاشته میشه و این یک خیانت در تجارت به حساب میاد، پیشنهاد می کنم به این مورد کمی فکر کنید.
اما در مورد مشکل آقای رحمان، فکر می کنم -جایزه- کلمه مناسبی نباشه و در واقع لفظ صحیح در این مورد پرداخت admin fee خواهد بود.
اگر مشکلتون حل نشد، مشخصات رورود به سرور اصلی به همراه یک KVM رو در اختیار بنده قرار بدید تا مورد رو بررسی و برطرف کنم که فکر کنم حدوداً 30 دقیقه کار خواهد داشت و هزینه این کار 50 دلار خواهد بود که هزینه تنها در صورت حل مشکل دریافت خواهد شد.
با تشکر.