نقل قول نوشته اصلی توسط novinvps.com نمایش پست ها
اقای آجری اول دیروز نه دیشب 9 شب سفارش دادید.
1- سرویس ها بستگی به سفارش کاری و ترافیک کاری از یک ساعت و 24 ساعت تحویل داده میشه اینو تو قوانین هم گفتیم و هنوزم میگیم !
2-دلیل تاخیر : به علت اینکه میکروتیک خاصی مد نظرتون بود و تجربشو داشتیم که مشترکین مثل همیشه طلبکار میشن منتظر بودیم خودتون میکروتیک رو بدید که هر مشکلی داشته بر عهده خودتون باشه که امروز تازه فرستادید. ساعت 6 صبح.

من چنین چیزی رو اصلا ندیدم منظورتون چیه ؟ !
سرویستون اینجا بهتون تحویل نمیدن تو تیکت
انشالله فرهنگش جا بیفته توی این مملکت 3400 سال دیگه که با خود مسولیش رایزنی انجام بدید تا اینجا
چون اینجا هیچی گیرتون نمیاد.
طبیعتا توی ادامه ی کار تاثیر داره بین مشتری و سرویس دهنده این حرکات
درضمن افر این تاپیک خیلی وقته تموم شده /
موفق باشید
بنده روزی 3 4 تا سرور مجازی برای مشتری های خودم میخام و برای هرکدوم نمیتونم 24 ساعت صبر کنم !

اگه بخام بحث کنم باهاتون خط به خط جواب داره این حرف های شما

به نظر شما دیشب دیروز به حساب نمیاد؟شما که حرف از فرهنگ 3400 ساله میزنید هوز اینو درک نکردین که ساعت قبل از 24 رو دیروز می خونن ؟

خب حرف از تیکت شد :

بنده ساعت 21:42 تیکت زدم که پرداخت انجام شده و میکروتیک ورژن x رو میخام !

شما ساعت 21:45 تیکت زدین که منتظر باشید !

23:20 گفتم منتظر هستیم

تازه 00:31 شما از من فایل ایزو میکروتیک رو خواستین(4 ساعت بعد از اولین درخواست)
.
.
.

اینجا خواستم اطلاع رسانی کنم نه رایزنی !

همینکه شما 10 خط نوشتین خودش کلیه . . .

در ضمن قبل از خرید با واحد فروش شما هماهنگ شده بود

این تجربه اول که با شما داشتم و این طرز برخورد شما برای هفت پشتم بسته . . .

باشد که فرهنگ مشتری مداری تو این ویرانه 3400 ساله جا بیفته . . .