نقل قول نوشته اصلی توسط reza115 نمایش پست ها
سلام

ما دیروز سفارش دادیم ولی متاسفانه هنوز خبری نشده !

متاسفانه پشتیبانی تیکت ها رو 3 ساعت یکبار چک می کنه و بعد تازه متوجه میشن که تو تیکت قبلی مشتری چی خواسته بوده . . .
اقای آجری اول دیروز نه دیشب 9 شب سفارش دادید.
1- سرویس ها بستگی به سفارش کاری و ترافیک کاری از یک ساعت و 24 ساعت تحویل داده میشه اینو تو قوانین هم گفتیم و هنوزم میگیم !
2-دلیل تاخیر : به علت اینکه میکروتیک خاصی مد نظرتون بود و تجربشو داشتیم که مشترکین مثل همیشه طلبکار میشن منتظر بودیم خودتون میکروتیک رو بدید که هر مشکلی داشته بر عهده خودتون باشه که امروز تازه فرستادید. ساعت 6 صبح.
تازه متوجه میشن که تو تیکت قبلی مشتری چی خواسته بوده . . .
من چنین چیزی رو اصلا ندیدم منظورتون چیه ؟ !
سرویستون اینجا بهتون تحویل نمیدن تو تیکت
انشالله فرهنگش جا بیفته توی این مملکت 3400 سال دیگه که با خود مسولیش رایزنی انجام بدید تا اینجا
چون اینجا هیچی گیرتون نمیاد.
طبیعتا توی ادامه ی کار تاثیر داره بین مشتری و سرویس دهنده این حرکات
درضمن افر این تاپیک خیلی وقته تموم شده /
موفق باشید