من هنوز دقیقا متوجه نشدم که چر میگید theplanet هم مانند بقیه معمولی هست.بدون شک یک دیتاسنتر معمولی نمیتونه تا این حد رشد کنه.
در مورد یک سرور selfmanage چه چیزی مهمه؟
پایداری سرویس که اینجا ۱۰۰درصد گارانتی میشه و جز انفجار سال گذشته در یکی از ۳دیتاسنتر اونها دیگه مشکلی در این مورد نبوده در مورد اون هم به تمام مشتریان دوبرابر SLA خسارت پرداخت کردن.
پاسخ گویی مشکلات سخت افزاری این مورد هم در کمتر از ۱۵دقیقه و در ساعات پیک کمتر از ۲۵دقیقه براتون قطعه مورد نظر تعویض میشه
reboot این مورد بصورت خودکار در پنل وجود داره و در صورت نیاز به reboot دستی زیر ۵دقیقه انجام میشه
مشکلات نرم افزاری خاص که تنها با تیکت به شرکت اصلی حل میشن مانند مشکلات در cpanel که شما برای کمک از cpanel نیاز به لایسنس دارید و چون از دیتاسنتر گرفتید نمیتونید مستقیم با cpanel وارد بحث بشید.این مورد اگر خیلی پیچیده نباشه در شیفت شب قابل حل هست(چون روز ما شب اوناس اغلب کارهامون به شیفت شب که اغلب افراد کم تجربه تر هستن میخوره) در صورت پیچیدگی شیفت روز کارهارو پیگیری میکنه و در صورت عدم گرفتن پاسخ مناسب تیکت شما سریعا به cpanel ارجاع داده میشه و اونها کار رو انجام میدن.
مورد بعدی قیمت هست که انصافا قیمت ها عالی هستن!کاری نداریم که شما ممکنه چیزی زیر قیمت پیدا کنید!زیر قیمت پیدا کردن شما به این معنی نیست که جاهای دیگه گرون میدن.
مشکلات مالی حسابداری شما بصورت کامل بررسی و رسیدگی میشه اگر پولی اشتباه برداشت بشه مطمین هستید که برگشت داده میشه.
همیشه تیکت ها رو افراد مختلف رسیدگی میکنن!خوبیش اینه که اگه با یک پشتیبان لج بیوفتید اون توی کارتون خللی ایجاد نمیشه
بخش abuse از ادمهای باشعور و فهمیده تشکیل شده این خیلی به شما در مورد رسیدگی و برطرف کردن مشکلات abuse کمک میکنه.
و دیگه یادم نمیاد!