نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو انجمن kamkar آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    239
    تشکر تشکر کرده 
    231
    تشکر تشکر شده 
    655
    تشکر شده در
    273 پست

    پیش فرض پاسخ : تشکر و قدردانی بابت خدمات خوب فناوران شبکه توکا

    وای چقدر جواب! :دی
    راستش فکر نمیکردم برای تشکر من انقدر بحث پیش بیاد، به هر حال بعضی نظرات توجهم رو جلب کرد، منم میخوام در موردشون نظر بدم.

    کلا اگر این فرهنگ جا بیفته که کاربران صرفا در زمان داشتن مشکل تاپیک نزنند و اگر سرویس خوبی گرفتند هم تاپیک بزنند بسیار وضعیت بهتر میشه
    بله، وضع باید بهتر بشه، در ایران وقتی میخوام خرید یک کالای مجازی مثل هاست یا خرید ارزی انجام بدم واقعا دست و دلم می ارزه...
    من بیش از 8 سال هست طراحی وب میکنم، تا دو سال پیش مدیریت سرور نمیکردم، کارم هم اصلا فروش هاست نیست، ولی انصافا با هیچ شرکتی حتی هاستینگ ها بیش از 3 ماه نتونستم کنار بیام! هر کس به نوعی مشکلی داره...تازه وقتی هم بهشون میگی میگن ما این همه مشتری داریم که از خدماتمون هم تشکر کردن نه این که ایراد بگیرن و سوال جواب کنند...!
    سوال اینجاست که آیا در قبال سرویسی که دارم میگیرم نباید توقعی داشته باشم؟ من در قبال سرویس دارم پول پرداخت میکنم، تشکر برای چی باید بکنم؟
    یا من ناشی هستم و سرویس رو خراب کردم و حالا سوال دارم، یا مشتری های شما خیلی عامی هستند و هیچی نمیفهمند که سوالی هم براشون پیش نمیاد! غیر از این دو حالته؟

    در کل به نظر من، هر شرکتی، در قبال پولی که داره میگیره، باید بهترین خدمات ممکن رو ارائه بده! حتی بدون تشکر، مگه مجانی داره کار میکنه که تشکر بکنیم؟ پول گرفته وظیفه ای هم روی دوششه...
    من هم بدم نمیاد سرور کوچولوی خودمو به چند نفر آشنا بفروشم، اما به خاطر مسئولیتی که در مقابل اون اشخاص دارم، در قبال اطلاعاتشون، در قبال پولشون و کاربران اونها این کارو نکردم تا الان! وگرنه کی از کسب درآمد بدش میاد؟
    الان هاستینگ های ایران متاسفانه همه چی هستند غیر از تخصصی! بچه ی 15 ساله میشناسم سرور گرفته داره میفروشه! این آدم وقتی مدرسه داره چطور میخواد پشتیبانی انجام بده؟

    من به تشکر در قبال خدمات خوب اعتقادی ندارم، چون هزینه ش رو دریافت کردند و وظیفه ای بر عهده دارند، اگر الان هم این تاپیک رو زدم، به دو دلیل بود:
    1- کمی احساس جوانمردی که از خدمات خوبی که میگیرم تشکر کنم، وگرنه نیازی نبود.
    2- این که همه هاستینگ ها مشکل دار یا حتی کلاهبردار نیستند! وب مسترهایی که چندین ساله هاست دارند احساس منو به خوبی درک میکنند.

    نتیجه گیری تمام این حرفا: این فرهنگ نیاز نیست جا بیفته، به جاش باید فرهنگ مسئولیت پذیری و مشتری مداری در بین خدمات دهنده ها جا بیفته، اگر اون جا بیفته و سوء استفاده ها تموم بشه خود به خود این فرهنگ هم جا میفته.
    از دوستی که این تاپیکو زده من تشکر میکنم به این علت که بر عکس همه دوستان که همیشه دنبال انتقاد از شرکتها هستند و همیشه نیمه خالی لیوان رو میبنن ایشون این حرکتو انجام داده و امید به اینکه هر کاربر برای تشکر از شرکت هاستینگش این چنین حرکتی انجام دهد برای این شرکت هم ارزوی موفقیت روز افزون دارم
    ممنون از تشکرتون...
    باز هم رجوع میدم به جواب بالا...
    البته اینو کاملا قبول دارم که ممکنه در یک بازه برای سرورِ منِ مشتری به علت دستکاری خودم، سرور های خدمات دهنده، یا حتی سرور های کل دیتاسنتر مشکل پیش بیاد، اما این دلیل بر مشکلات دائمی و اعتراضات فراوان نمیشه.
    راه اندازی هاستینگ الان خیلی خیلی آسون شده، همه شما واقفید به این امر، اما نباید یک نظارتی بر روی اون صورت بگیره؟ نه توسط دولت یا نهادهای مربوطه، توسط خودمون، به صورت مردم نهاد...

    متاسفانه یکی از اختلاف هایی که بین wht.ir و wht.com هست همین بحث review هست

    امیدوارم این تاپیک ها برای سایر شرکت ها نیز ایجاد بشه ، شاید جو بازار کمی رنگ اعتماد به خوش ببینه !
    به من ربطی نداره اصلا، اما من تا الان review در این سایت ندیدم.
    در سایت های خارجی که رنک هاستینگ ها رو زده نوشته مثلا برترین در پشتیبانی، در دادن فضای نامحدود و امثال اینها!
    اینجا که اینطور نیست، هر کسی هم میاد آفر میده و میره و سرنوشتت با خداست!

    یک جایی غیر از انجمن، یک پرتال درست کنید، هاستینگ ها توش ثبت بشن، ارزیابی بشن، مشتری ها نظر بدند، هر چند وقت یکبار یکی به صورت نامحسوس سرویس بگیره ببینه خدماتش چه طوره و به بقیه اطلاع بده...
    این صرفاً یک پیشنهاد بود، من که فعلا از سرویس دهنده ام راضی هستم و انشاالله همین جا میمونم حالا حالاها! تا در آینده چه پیش آید!

  2. تعداد تشکر ها از kamkar به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 13th, 2016, 11:41
  2. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: February 25th, 2015, 15:46
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: November 8th, 2014, 13:34
  4. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: June 20th, 2014, 22:29
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 8th, 2014, 18:37

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •