دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند
دوست عزیز در این مورد باید با پرسنل ارتین هاست صحبت کنید تا مشکلتون رو حل کنند باید تماس باهاشون بگیرید تا پیگیری کنند
تقریباً میشه گفت راهی ندارید، جز صحبت تلفنی با مسئولین هاستتون. حتماً فهمیدند میخواهید هاست رو عوض کنید، میخوان به هرقیمتی شما رو پیش خودشون نگه دارند. (حتماً مشتری خوش حسابی بودید!)
سلام
من مدیر ارتین هاست هستم
دوست ما پسورد به اینجوری که میگن اشتباه وارد می کردن و اشتباه ارسال شده بوده و ما حدودا 50 تا ایمیل در مورد پسورد برایشان زدیم مثل اینکه بدستشون نرسیده بوده و
پنل ایمیل شده بود اما به علت تغییر نام ما متوجه نشدیم
که جای عذر خواهی است از ایشان
اما پسورد را از طریق تلفن برای ایشان ذکر کردیم باز نمی توانستند وارد بشوند بخاطر توجه نکردن در حروف بزرگ بوده است و طریق نرم افزار team حل شد مشکلشان و پنل در اختیار ایشان قرار گرفت
شرکت ارتین هاست بخاطر این مشکل عذر خواهی داشته و مشکل این مشتری گرامی حل شد
موفقیت روز افزون برای این دوست و مشتری گرامی داریم داریم
خدانگهدارمدیریت آرتین هاست
مرتضی اعلم الهدی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)