نقل قول نوشته اصلی توسط reza115 نمایش پست ها
دوست عزیز حرفای عجیب می زنید !

ما به شما اعتماد کردیم و از شما سرویس گرفتیم و این هم نتیجه اش شد که میگین من x هستم و y نیستم

شما وقتی مشکلی براتون پیش میاد حداقل معرفت داشته باشید و جواب تیکت ها و ایمیل ها و پیام خصوصی ها رو بدین نه اینکه بخاطر 4 تا 5 تومانی کاری کنید که بهتون برچسب د -زد و کلاه بردار بدن و حال همه از شنیدن اسم شما به هم بخوره

تا حالا فکر می کردم مشکلی براتون پیش اومده ولی حالا که اینو گفتین نیت شما(کلاه بر،،،داری) معلوم شد

باز هم برای امثال شما متاسفم که کوته فکر هستید
همونجوری که گفتم من با این شرکت دیگر کار نمی کنم، چک کنین همه ی تیکت ها رو من قبلا جواب می دم، ولی الان ..........

نقل قول نوشته اصلی توسط srsh نمایش پست ها
من حرف آقای بندر چی رو قبول دارم واقعا در زمانی که ساپورت سرور بودن از پشتیبانی شون کم نگذاشتن ولی نمی دونم چرا از سروش هاست جدا شدن
در زمان قطعی هم واقعا به تیکت ها جواب می دادن
این آقای انصار هست که کلاه بر.....ه و نه جواب ایمیل و نه تلفن رو میده و قطعی قبلی سرور هم به نظر من دلیل جدایی اقای پرهام بوده و به همین دلیل خیلی طول کشید تا برسه به این قطعی که تا کی تموم بشه
آقای انصاری هنوز هم دوست من هستند و به عنوان یک برادر بزرگ تر قبولشون دارم، الانم مشکله کوچیکی برخوردن که سرور ها دان هستند (تا اونجایی که من می دونم یک دسته از سرور ها امروز باز شدند)
در ضمن در زمان قطعی قبلی هم من با شرکت نبودم که سرور ها قطع شد برای یک مدت طولانی
دفعه ی قبل تر از آن هم که دو روز سرور ها قطع شد مشکل از طرف سروش هاست بود، که برای همین من به مدیران شرکت گفتم که یک ماه رایگان بدن و بعد از اون جدا شدم چون احساس می کردم هر ماه این اتفاق قراره بیوفته چند روزی